אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בסלקום ובחברת הבת נטוויז'ן צילום: סיון פרג', בועז אופנהיים

ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בסלקום ובחברת הבת נטוויז'ן

הוועד טוען שההנהלה רוצה להוציא למיקור חוץ את מוקדי השירות ואינה מטפלת בעומס החריג במרכז הלוגיסטי; סלקום: "ההכרזה - ללא סיבה ממשית"

24.01.2016, 13:28 | מיקי פלד
ההסתדרות הכריזה היום על סכסוך עבודה בסלקום ובחברת הבת נטוויז'ן. המשמעות היא שבעוד שבועיים תוכל ההסתדרות להודיע על עיצומים עד כדי השבתה של הפעילות בחברה על כל 3,700 עובדיה. הסיבה לסכסוך היא מבוי סתום במשא ומתן בין הוועד להנהלה על הוצאת מוקדי שירות למיקור חוץ ועומס עבודה במרכז הלוגיסטי.

קראו עוד בכלכליסט

מוקד שירות של סלקום (ארכיון), צילום: יובל חן מוקד שירות של סלקום (ארכיון) | צילום: יובל חן מוקד שירות של סלקום (ארכיון), צילום: יובל חן

רק בפברואר האחרון חתמו ההנהלה ועובדי סלקום על הסכם קיבוצי ראשון בחברה - שנה וחצי לאחר שהעובדים הקימו ועד בחברה.

למרות זאת אומרת מיה יניב, יו"ר הועד, כי "הנהלת החברה מנסה לייצר מאחורי גבנו מציאות חדשה של יחסי עבודה, תוך שהיא נוקטת פעולות וצעדים באופן חד-צדדי וללא ניהול משא ומתן, בעניינים שההשלכה הישירה שלהם על כל עובד ועובד היא ברורה. כל ניסיון לפגיעה בעובדי החברה יתקל בחומה בצורה והתנגדות חריפה. אני קוראת להנהלה לשבת במיידי עם ועד העובדים למו"מ אינטנסיבי שיביא לפתרון המחלוקות וישמור על כבוד העובדים וזכויותיהם, וכך נוכל כולנו להימנע מהסלמת המשבר שגרמה ההנהלה".

מסלקום נמסר: "הופתענו מההכרזה על סכסוך העבודה ללא כל סיבה ממשית, זאת למרות יחסי העבודה המצויינים בין ההנהלה לועד העובדים וההסתדרות – יחסים אשר מהווים דוגמא להתנהלות נאותה בהתאם להסכם הקיבוצי לטובת העובדים כאשר החברה רואה ביחסיה עם עובדיה ערך עליון".

תגיות