אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מזון הבריאות מגיע לסניפי דיסקאונט צילום: בלומברג

מזון הבריאות מגיע לסניפי דיסקאונט

רשת המרכולים המוזלת אלדי משנה כיוון בארה"ב: תקצץ בשומן הטרנס במותג הפרטי, ובמקום ממתקים ליד הקופות תציב פירות יבשים

25.01.2016, 08:42 | שירות כלכליסט

רשת המרכולים הגרמנית המוזלת אלדי משקיעה מאמצים בהרחבת הפעילות בשוק מזון הבריאות בארצות הברית. הרשת הודיעה כי בכוונתה להגדיל את מספר מותגי המזון האורגני, להוסיף מוצרים ללא גלוטן, להסיר רכיבים מלאכותיים מחלק מהמוצרים הנמכרים תחת המותג הפרטי שלה, המהווה 90% מהמכירות, וכן להוציא מהם צבעי מאכל וחלק משומן הטרנס.

החברה גם הודיעה כי תרחיב את מותג הבשר Never Any!, שאינו מכיל אנטיביוטיקה, הורמונים ותוספים אחרים, וכי היא מתכוונת להחליף את חטיפי השוקולד והממתקים הממוקמים ליד הקופות בפירות יבשים וחטיפי גרנולה. המהלך אמור להתבצע עד סוף השנה. "באלדי אכפת לנו מהלקוחות, ולכן אנחנו מגיבים ביצירת אזורי קופות פטורים מפיתויים ורגשות אשם, ומגדילים את אפשרויות המזון שיגרמו להם להרגיש טוב", הצהיר מנכ"ל אלדי ארה"ב, ג'ייסון הארט.

מדובר על כיוון חדש לרשת, המציעה מזון טרי במחירים הנמוכים ב־30% מאלה של וולמארט, שיהווה גם איום ישיר על 365 ביי הול פודס, הרשת המוזלת של הול פודס שתושק בהמשך השנה כדי להתחרות בשוק הצפוף של מוצרים אורגניים מוזלים.

אלדי מפעילה 1,500 סניפים ברחבי ארצות הברית, ובכוונתה לפתוח 500 סניפים נוספים בשנתיים הבאות במסגרת תוכנית התרחבות, שהשקעתה בה 3 מיליארד דולר.

תגיות