אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טאבולה מגיעה ל-88% מבעלי המחשבים השולחניים בארה"ב צילום: אוראל כהן

טאבולה מגיעה ל-88% מבעלי המחשבים השולחניים בארה"ב

סקר של חברת קומסקור קובע שחברת המלצות התוכן הישראלית מגיעה לנתח שוק גדול יותר מהאתרים של גוגל, פייסבוק והמתחרה הישראלית אאוטבריין

26.01.2016, 16:33 | מאיר אורבך

סקר חדש של חברת קומסקור קובע שחברת טאבולה מגיעה ל-88% ממשתמשי האינטרנט במחשבים השולחניים בארצות הברית, יותר מאשר האתרים של גוגל, יאהו ופייסבוק והרבה יותר מאשר המתחרה הישראלית אאוטבריין.

קראו עוד בכלכליסט

רק רשתות הפרסום של גוגל ויאהו מגיעות ליותר קהל מאשר חברת המלצת התוכן הישראלית. " אנחנו מגיעים כיום כמעט לכל משתמש אינטרנט בארצות הברית", אומר ל"כלכליסט", אדם סינגולדה, מנכ"ל ומייסד טאבולה.

אדם סינגולדה מייסד טאבולה , צילום: מארק ואן הולדן אדם סינגולדה מייסד טאבולה | צילום: מארק ואן הולדן אדם סינגולדה מייסד טאבולה , צילום: מארק ואן הולדן

על פי נתוני קומסקור מחודש דצמבר, טאבולה מגיעה לנתח שוק של 88% , גוגל 86.2%, פייסבוק, 61.5% ואאוטבריין ל-56.6% . בחודש האחרון דיווחה טאבולה שהיא מגיעה ל-750 מיליון משתמשים ייחודים ויוצרת 1.15 מיליאד קליקים על המלצותיה בכל חודש.

בחודשים האחרונים חתמה טאבולה על שורה של הסכמים עם חברות מובילות ובראשן AOL, שאף קיבלה נתח קטן בחברת טאבולה, וחברת MSN אשר הפכה להיות שותפה מובילה של טאבולה בתחום המלצות התוכן.

טאבולה מעסיקה כ-350 עובדים מתוכם 100 בישראל וגייסה עד היום 157 מיליון דולר. בין משקיעיה קרן ההשקעות פידיליטי,חברת ההוצאה לאור Advance Publications, הבעלים של Condé Nast, קרן ההון סיכון של חברת התקשורת קומקאסט, המשקיע קרלו דה בנדטי, Groupe Arnault הבעלים של ענקית המותגים LVMH וחברת המדיה יאהו יפן, פיטנגו מרקר ואוורגין ואייל גורה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות