שטראוס נלחמת בצבע
התחרות הובילה את החברה למתג מחדש חלק ממוצריה בשחור, במקרר שבו הלבן שולט
זהו מהלך לא שגרתי במקרר החלב שבו שולט בעיקר הצבע הלבן. הצבע השחור גם יאפיין את הייחודיות שבסדרת הגבינות החדשה, אשר תתבסס על טעמים מעולם הקולינריה. במטרה להגביר את המכירות בקטגוריה מסורתית שמכירותיה יציבות על פי רוב, פעלה שטראוס לקרב בין המוצר הבסיסי לעולם הקולינרי. במסגרת המהלך גייסה שטראוס את השף יניב גור אריה לפיתוח סדרת טעמים חדשה תחת המותג סימפוניה.
קראו עוד בכלכליסט
המוצרים בסדרה החדשה שונים לחלוטין מהטעמים המסורתיים בעולם הגבינות, שלהן מוסיפים על פי רוב זיתים או עשבי תיבול. הגבינות החדשות משלבות רכיבים כמו ג'ינג'ר מסוכר, למון גראס, ריבת בצל ביין אדום, פולי קקאו, עדשים שחורות, כמון ועוד. גם שמות המוצרים — זכרונות מבנגקוק, ערב בפריז וסמטאות השוק — נלקחו מעולם המסעדנות ונועדו לעורר עניין.
מכירות שוק הגבינות הלבנות ירדו ב־2015 ב־2% והסתכמו ב־1.2 מיליארד שקל. מכירות הגבינות במרקם שמנת, קטגוריה שאותה מובילה שטראוס עם סימפוניה, ירדו ב־7.1% ב־2015, אולם מכירות סימפוניה ירדו בשיעור נמוך מכלל הקטגוריה (4.3%).
2 תגובות לכתיבת תגובה