אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שטראוס נלחמת בצבע

שטראוס נלחמת בצבע

התחרות הובילה את החברה למתג מחדש חלק ממוצריה בשחור, במקרר שבו הלבן שולט

04.02.2016, 09:15 | נורית קדוש
בניסיון להגביר את הבולטות של מוצריה במקרר החלב, מתחילה מחלבת שטראוס למתג חלק ממוצריה בצבע שחור. ל"כלכליסט" נודע כי מה שהחל בשבוע שעבר עם השקת מהדורה מוגבלת של דנונה בר ואקטימל באריזות בעיצוב דמויות מהסרט "מלחמת הכוכבים", צפוי להימשך בהשקת גבינות סימפוניה באריזות בצבע שחור.

זהו מהלך לא שגרתי במקרר החלב שבו שולט בעיקר הצבע הלבן. הצבע השחור גם יאפיין את הייחודיות שבסדרת הגבינות החדשה, אשר תתבסס על טעמים מעולם הקולינריה. במטרה להגביר את המכירות בקטגוריה מסורתית שמכירותיה יציבות על פי רוב, פעלה שטראוס לקרב בין המוצר הבסיסי לעולם הקולינרי. במסגרת המהלך גייסה שטראוס את השף יניב גור אריה לפיתוח סדרת טעמים חדשה תחת המותג סימפוניה.

קראו עוד בכלכליסט

הסימפוניה החדשה. מהלך לא שגרתי הסימפוניה החדשה. מהלך לא שגרתי הסימפוניה החדשה. מהלך לא שגרתי

המוצרים בסדרה החדשה שונים לחלוטין מהטעמים המסורתיים בעולם הגבינות, שלהן מוסיפים על פי רוב זיתים או עשבי תיבול. הגבינות החדשות משלבות רכיבים כמו ג'ינג'ר מסוכר, למון גראס, ריבת בצל ביין אדום, פולי קקאו, עדשים שחורות, כמון ועוד. גם שמות המוצרים — זכרונות מבנגקוק, ערב בפריז וסמטאות השוק — נלקחו מעולם המסעדנות ונועדו לעורר עניין.

מכירות שוק הגבינות הלבנות ירדו ב־2015 ב־2% והסתכמו ב־1.2 מיליארד שקל. מכירות הגבינות במרקם שמנת, קטגוריה שאותה מובילה שטראוס עם סימפוניה, ירדו ב־7.1% ב־2015, אולם מכירות סימפוניה ירדו בשיעור נמוך מכלל הקטגוריה (4.3%).

תגיות