אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
כלל בחרה במערכות אינסנטיב

כלל בחרה במערכות אינסנטיב

המערכת מיועדת לניהול מכירות והשירות, היא כוללת רכיבים של אנליטיקה. למערכת יש כ-600 משתמשים כיום במשק הישראלי

04.02.2016, 15:10 | מאיר אורבך
כלל ביטוח הטמיעה והשיקה מערכת לניהול מכירות והשירות של Incentives SPM. המערכת כוללת את רכיבים של אנליטיקה המאפשר להנהלת החברה קבלת החלטות ותפעול מערך מכירות מידע מלא על ביצועי המכירות בזמן אמיתי. למערכת של אינסנטיב יש היום למערכת מעל 600 משתמשים. בין לקוחותיה של החברה: Swisscom, טבע, אמדוקס, מנורה מבטחים, הראל, מגדל, פניקס, איילון, ,NEXTEL כלמוביל, ביטוח ישיר, פסגות, אל-על, כללית מושלם, פרטנר, קוקה קולה, תנובה, אוסם, שטראוס, סלקום ועוד.

קראו עוד בכלכליסט

לדברי איזי כהן, מנכ"ל כלל ביטוח, "אנחנו מספקים לעובדים ולמנהלים שלנו מידע ממוקד ואיכותי כדי להבטיח התאמה לצרכי הלקוחות ובכך את הצלחתם. הצלחתם היא הצלחתנו. המערכת של חברת אינסנטיבס הינה מערכת חוצת חברה שמאפשרת ליישם את תוכנית העבודה הדינמית שלנו באפקטיביות ולשביעות רצוננו."

כלל כלל כלל

עמיר פיסלויץ, מנכ"ל משותף באינסנטיבס, אומר: "התפקיד שלנו הוא לייצר מכירות וערך עבור הלקוחות שלנו בזמן קצר. חברות בתחום הפיננסים והביטוח נמצאות בשוק דינאמי מאד וכפופות לדרישות רגולציה מחמירות. היתרון של מערכת ה Incentives SPM הינו ביכולתה להגיע לייצור והטמעה בטווח קצר, ובכך להגביר את המכירות בחברה. אנחנו מודים לצוות הפרוייקט בכלל ביטוח על העבודה המשותפת המצויינת."
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות