אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
למקרה שפספסתם: אלו הפרסומות הכי טובות שהיו הלילה בסופרבול צילום: רויטרס

למקרה שפספסתם: אלו הפרסומות הכי טובות שהיו הלילה בסופרבול

הסופרבול שבר השנה שיא כשפרסומת של 30 שניות עלתה 5 מיליון דולר. אלו הפרסומות הבולטות של האירוע הטלויזיוני הכי נצפה של השנה

08.02.2016, 12:22 | שירות כלכליסט

אתמול בלילה נערך משחק הסופרבול. דנבר ברונקוס אמנם זכתה באליפות, אך עיקר תשומת הלב מופנה כבכל שנה לפרסומות. השנה נשבר שיא כשפרסומת של 30 שניות עלתה 5 מיליון דולר, כלומר יותר מ-166 אלף דולר לשנייה. עם זאת, מרבית הביקורות מציינות כי המבחר השנה היה פושר ברובו ולא נרשמו פרסומות בולטות באופן יוצא דופן.

הנה כמה מהפרסומות שבכל זאת הצליחו להעלות חיוך:

באד לייט: יצרנית הבירה אנהאוזר בוש היא אורחת קבועה בהפסקות הפרסומות של הסופרבול. היא התבלטה בשתי פרסומות, הראשונה למותג הבירה באד לייט. לפרסומות לוהקו הקומיקאים איימי שומר וסת' רוגן, והיא מהווה מעין פרודיה לתקופת הבחירות המקדימות ששוטפת את ארה"ב. משפט המפתח: "כולנו יכולים להסכים שהשחקן פול ראד ובירה הם נהדרים".

באדוויזר: הפרסומת הנוספת של אנהאוזר בוש שעוררה תשומת לב היא לבאדוויזר. הלן מירן הבריטית מככבת בפרסומות שבה היא מביעה את דעתה הבוטה על אנשים שנוהגים תחת השפעת אלכוהול, כולל משפטים כמו: "אם היית תורם את המוח שלך למדע, המדע היה מחזיר אותו", כשהמסקנה היא שבירה היא כייף.

דוריטוס: הפרסומות הזו נבחרה על ידי הקהל בתחרות שקיימה דוריטוס לפני המשחק ובה הציגה לבחירה שלוש פרסומות שונות. בפרסומת הנבחרת באורך 30 שניות, מוצג זוג, שהאישה עוברת אולטרסאונד, בעוד האב מעדיף לנשנש דוריטוס. האישה אמנם מתעצבנת מההתנהגות של הבעל, אך נראה שהתינוק מתלהב מהדוריטוס, עד כדי כך שיוצא מהרחם רק כדי לתפוס אחד שנזרק.

קוקה קולה: ענקית המשקאות חברה לענקית הקומיקס מארוול ומשתמשת בשניים מכוכבי העל שלה, אנטמן והענק הירוק כדי לפרסם את המשקה המוכר. את אנטמן מגלם פול ראד, שהופיע לרגע גם בפרסומת לבאד לייט.

יונדאי: השחקן ריאן ריינולדס מגלם כמעט את כל הדמויות בפרסומות, כולל שוטר, עובד בנייה ושחקני קבוצת פוטבול, כשברקע השיר Whatta Man של להקת סולט אנ' פפר. הפואנטה היא שעל אף הסחות דעת מצידו של ריינולדס, הטכנולוגיה החדשנית של היונדאי תמנע תאונות.

Avocados From Mexico: הפרסומת מציגה חייזרים המבקרים במוזיאון של בני אדם, הכולל קובייה הונגרית (שהם מזדעזעים שלקח לבני האדם הרבה זמן לפתור), מטוס המוצג ככלי עינויים, ואבוקדו ממקסיקו, שמתברר כדבר הטוב היחיד שהם מצליחים להגיד על בני אדם. הפרסומת כוללת גם התייחסות ל-Double dip המפורסם מסיינפלד

   

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות