אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פולקסווגן פונה ללב שלכם

פולקסווגן פונה ללב שלכם

אחרי הטיית בדיקות זיהום האוויר, הקמפיין החדש של פולקסווגן זונח את הסלוגן Das Auto ומתמקד ברגש

10.02.2016, 08:48 | תומר הדר

פולקסווגן, שתחל בחודש הבא בתיקונן של כ־11 מיליון מכוניות ברחבי העולם, כ־12 אלף מתוכן בישראל, יוצאת בימים אלה בקמפיין חדש באירופה שנועד לזכות בחזרה באמונם של לקוחות החברה.

קראו עוד בכלכליסט

הקמפיין החדש של פולקסווגן. צעדים בוני אמון הקמפיין החדש של פולקסווגן. צעדים בוני אמון הקמפיין החדש של פולקסווגן. צעדים בוני אמון

כזכור, בספטמבר האחרון התגלה כי פולקסווגן שתלה בחלק ניכר מדגמי הדיזל שלה תוכנה מיוחדת שנועדה לחוש מתי המכונית עוברת בדיקות זיהום אוויר. כאשר הרכב חש כי הוא עובר בדיקות, הופחתה פליטת המזהמים באופן קיצוני. הפרשה גרמה לפולקסווגן נזקים כבדים שהתבטאו בירידה במכירותיה באירופה ובפגיעה במניות החברה.

לנוכח זאת הוחלט בפולקסווגן לזנוח את הסלוגן שליווה את מסעות הפרסום של היצרנית בשנים האחרונות, Das Auto, לטובת מסרים חדשים. בקמפיין החדש שמה פולקסווגן דגש על מערכות היחסים שבין לקוחות החברה למכוניות, במקום על עיצוב, טכנולוגיה וביצועים. בהצהרה רשמית של פולקסווגן ציין יורגן שטאקמן, מנהל מותג פולקסווגן, ש"מספר מדהים של אנשים ברחבי העולם מקשרים בין המוצרים שלנו לבין זיכרונות, כי פולקסווגן היא חלק מחייהם. בחודשים האחרונים איבדנו את האמון ואת המהימנות, וכעת אנו עושים כל שביכולתנו כדי לזכות בהם בחזרה". בשלב הראשון ייחשף הקמפיין בגרמניה, שוק הבית של החברה, ובבריטניה, ולאחר מכן בספרד, פורטוגל, אוסטריה ושוויץ.

תגיות