אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ענף האופנה: ירידה של כ-9% בפדיונות חודש ינואר

ענף האופנה: ירידה של כ-9% בפדיונות חודש ינואר

הפגיעה במכירות אפיינה את מרבית הקניונים. בענף האופנה תולים את הסיבות לירידות בפדיונות הגבוהים שהיו בדצמבר לעומת דצמבר 2014

11.02.2016, 08:40 | אורנה יפת

פתיחה חלשה לרבעון שצפוי להיות קשה בתחום האופנה. ענף האופנה רשם ירידה של 7.4% בפדיון היומי למ"ר בחנויות זהות בחודש ינואר 2016, בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד, כך עולה מנתוני ריס שהגיעו לידי "כלכליסט".

בקניונים האזוריים ירד הפדיון הממוצע מ־64.5 שקל למ"ר בינואר 2015 ל־59.3 שקל למ"ר בינואר 2016. בפאוור

סנטרים ירד הפדיון הממוצע למ"ר ליום מ־43.2 שקל בינואר אשתקד ל־40 שקל למ"ר בינואר הנוכחי.

הפגיעה במכירות אפיינה את מרבית הקניונים, ונרשמה בהם צניחה ממוצעת של קרוב ל־9% בפדיונות חודש ינואר. בחלק מהקניונים ומרכזי המסחר אף נרשמה ירידה חדה של 24%–37% במכירות היומיות למ"ר. בענף האופנה תולים את הסיבות לירידות בפדיונות הגבוהים שהיו בדצמבר ביחס לדצמבר 2014.

"דצמבר 2015 היה הרבה יותר חורפי מדצמבר 2014, וזה השפיע לרעה על המכירות של חודש ינואר הנוכחי, כי אנשים כבר הצטיידו בביגוד לחורף", אומר קמעונאי בכיר בתחום האופנה. "יש דאגה מהרבעון שממילא החל בירידה. אנחנו עדיין מסתכלים בציפייה לראות איך ייגמר הרבעון בענף האופנה, כי הוא מאותגר ביחס לשנה שעברה. הבונוס של יום בחירות לא קיים ברבעון הזה, שבו נהנינו גם מהמכירות לפסח", אומר מנכ"ל רשת אופנה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות