טעות מביכה או תעלול שיווקי? השלוחה האינדונזית של סמסונג העלתה ליוטיוב סרטון פרסומת לסמארטפון הדגל הבא של החברה. זאת, אף שענקית הטכנולוגיה הקוריאנית מתעדת לחשוף אותו רשמית רק במהלך ועידת המובייל MWC שתיפתח בשבוע הבא בברצלונה.
אחרי ההאכזבה במכירות של דגמי הגלקסי S6, מקווה סמסונג לחזור למסלול הצמיחה עם הגלקסי S7, שאותו תחשוף בתערוכה בברצלונה. לרוב, סמסונג מנסה לשמור בקנאות על פרטי המכשיר טרם ההשקה, ואולם הפעם נציגות החברה באינדונזיה העלתה ליוטיוב סרטון פרסומת מקומי למכשיר המצופה, כמעט שבוע לפני ההשקה הרשמית, ונכון לעכשיו, הוא עדין זמין לצפייה.
הסרטון הועלה לאתר כסרטון
שזמין רק למי שיש לו לינק ישיר אליו,
ולא כזה שזמין בחיפוש או שמקודם בעמודים השונים ביוטיוב. הדבר מצביע, לכאורה, על הדלפה לא מכוונת. עם זאת, באותה מידה סביר שמדובר במהלך מחושב שנועד ליצור באזז לקראת השקת המכשיר באמצעות שכנוע כלי תקשורת שלפניהם חשיפה לא מכוונת שעוקפת את מנגנוני השיווק הרשמיים. במקרה זה – הצליח להם (ולראייה, ידיעה זו).
ומה אנחנו יכולים ללמוד על המכשיר החדש מהסרטון. לא יותר מדי. בעיצובו, הוא נראה דומה לגלקסי S6 אדג' עם הקצוות המעוגלים, והוא עתיד לכלול יכולות כמו טעינה אלחוטית ואפליקציות כושר שמתקשרות עם השעון החכם של סמסונג, תכונות שראינו כבר במכשירים קודמים. בפרסומת מככבת הקשתית האינדונזית Dellie Threesyadinda והיא עוקבת אחרי שגרת יומה בעודה נערכת לתחרות חשובה. באחד מרגעי המפתח נראית הספורטאית כשהיא משתמשת בסמארטפון החדש בגשם שוטף, מה שמצביע על כך שהגלקסי S7 יהיה כנראה עמיד למים.
מיעוט הפרטים על המכשיר החדש שמופיעים בסרטון, אגב, רק מחזק הערכה שמדובר בהדלפה מכוונת. זאת, מכיוון שהיא מייצרת באזז על הסמארטפון מבלי לחשוף פרט מהותי כלשהו לגביו.
7 תגובות לכתיבת תגובה