אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרטנר: "המתחרים לא יודעים איך להתמודד עם ההצלחה שלנו" צילום: אוראל הכהן

פרטנר: "המתחרים לא יודעים איך להתמודד עם ההצלחה שלנו"

בחברת התקשורת מגיבים על הביקורות הנוקבות שהוטחו בה על הלוגו החדש ועל הבחירה בחברת מיתוג בינלאומית ולא במשרד פרסום ישראלי

18.02.2016, 18:15 | אלירן מלכי

בפרטנר קמו הבוקר ליום שונה לאחר שבכירי עולם הפרסום, שחלקם עובדים עם גופי תקשורת מתחרים, מתחו ביקורת על הלוגו החדש שפרטנר בחרה בעצת חברת המיתוג הבינלאומית MetaDesign.

קראו עוד בכלכליסט

אודי פרידן, מבעלי משרד הפרסום ראובני פרידן, שבין לקוחותיו ניתן למצוא גם את HOT, אמר: "אני חושב שזו תעודת עניות לפרטנר, שבמקום לתת לאחד משני משרדי הפרסום שלהם לעבוד על המיתוג והלוגו, הוציאו את זה לקבוצת עיצוב בינלאומית. לישראלים יש אהבה גדולה לשלם למשרדים מחו"ל במקום למשרדי הפרסום שלהם, וכשרואים את התוצאה זה מכעיס שבעתיים. הלוגו הזה מכוער, אין בו שום שיק או ערך שהייתי רואה לשם פרטנר", פרידן אף מוסיף: "אני משוכנע שבאומן וגליקמן משוכנעים שהלוגו הזה מכוער ולא נכון ומטעמי פוליטיקלי קורקט הם לא יגידו מילה".

הלוגו החדש הלוגו החדש הלוגו החדש

ברשתות החברתיות המשיכו להעביר ביקורת על הלוגו של פרטנר וממים החלו לצוץ ברשת. אך לפי שעה נראה שבפרטנר מנסים לקחת את הביקורת ברוח טובה ואף שיתפו מם שיצרו בחינוכית. "המתחרים שלנו לא יודעים איך להתמודד עם הצלחת המיתוג מחדש והחשיפה האדירה שהוא זוכה לה", אמרו בחברה וניסו לדחות את הביקורות על המיתוג מצד התעשייה.

"כנראה כשאין מענה לאפקט העצום של המיתוג מחדש אז הם משמיצים בעילום שם", אמרו בפרטנר והעדיפו להתעלם מהעובדה שאנשי הפרסום שהעבירו ביקורת אמרו את הדברים בגלוי ולא הסתתרו מאחורי המונח 'גורמים בתעשייה' וכדומה. בפרטנר מנסים להעביר את השיח הציבורי ומסכמים: "את האנרגיות שלנו נמשיך להשקיע בשיפור מתמיד של הרשת המהירה בישראל ושל שירות הלקוחות האיכותי בישראל".

תגיות