אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לא מחוברים: פרטנר משהה את קמפיין הטלוויזיה צילום: אוראל הכהן

לא מחוברים: פרטנר משהה את קמפיין הטלוויזיה

בשל סכסוך בין חברת רכש המדיה שלה זניט לבין הערוצים המסחריים, החליטה פרטנר לאחר יום אחד בלבד להוריד את הפרסומות

23.02.2016, 09:27 | אלירן מלכי

חברת פרטנר החליטה להקפיא באופן זמני את הקמפיין הטלוויזיוני שלה לאחר שחברת רכש המדיה של משרד הפרסום שלה, זניט, לא הצליחה למקם את הפרסומת של החברה במיקומים בעלי חשיפה גבוהה במקבץ הפרסומות. בין זניט, חברה ששייכת לקבוצת הפרסום פובליסיס, ובין זכיינות ערוץ 2, רשת וקשת וערוץ 10, קיים סכסוך קודם. בחברת פרטנר לא היו מרוצים מהמיקום שחברת זניט קיבלה, והחליטה לאחר יום אחד בלבד להוריד את הפרסומות ולהקפיא את הקמפיין הטלוויזיוני למספר ימים עד שהם ימוקמו באופן שיספק את החברה והתקציב הפרסומי המנופח שלה. בינתיים, קמפיין שלטי החוצות הנרחב של חברת הסלולר מוסיף לרוץ.

קראו עוד בכלכליסט

מבחינת חשיפת המותג, בפרטנר משדרים עסקים כרגיל ולא נלחצים מהשהיית הקמפיין. ההשקה הגרנדיוזית שהחברה הפיקה לעצמה בביתן 2 במרכז הירידים בתל אביב בתחילת שבוע שעבר לווה בשיח בלתי פוסק בין בכירי עולם הפרסום וברשתות חברתיות על טיב הלוגו שנבחר והצבעים החדשים.

בעלי פרטנר חיים סבן באירוע ההשקה. לא מתרגשים, צילום: אוראל הכהן בעלי פרטנר חיים סבן באירוע ההשקה. לא מתרגשים | צילום: אוראל הכהן בעלי פרטנר חיים סבן באירוע ההשקה. לא מתרגשים, צילום: אוראל הכהן

השבועיים האחרונים גרמו למותג פרטנר להתחדד ולטפס מעל המותג אורנג' בקרב הציבור הרחב. גם הרשתות החברתיות תרמו רבות לחשיפת המותג, והחברה לא נשארה חייבת וביצעה פעולות שיווקיות ברשתות כאשר אחת מהן היא "מחולל לוגו", בו נדרשים הגולשים להכניס כתוביות מצחיקות ללוגו החברה ולשתף ברשתות החברתיות. גורמים בפרטנר מסרו כי "כאמור מדובר בין נושא שבין חברת רכש המדיה לערוצי הטלוויזיה".

תגיות