אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הבוננזה של מרכז הירידים: ביתן 2 הכניס בשנה החולפת 9 מיליון שקל צילום: יריב כץ

הבוננזה של מרכז הירידים: ביתן 2 הכניס בשנה החולפת 9 מיליון שקל

פרויקט הדגל של מרכז הירידים, שנפתח רק במחצית 2015, הכפיל את צפי ההכנסה שהציב לעצמו. הקמתו עלתה 376 מיליון שקל

23.02.2016, 10:06 | אלירן מלכי

פרויקט הדגל של מרכז הירידים, ביתן 2, הצליח להכניס 9 מיליון שקל בשנת 2015 - וזאת לאחר שהמקום, שנפתח רק בחודש מאי, הכפיל את צפי ההכנסה שהציב לעצמו.

ב־2015 התארחו בביתן כנס הסייברטק תערוכת התיירות IMTM, כנס MED למחשוב וציוד רפואי של מכון היצוא, מסיבת סוף שנה למרצדס ועוד. בשבוע שעבר קיימה פרטנר את אירוע השקת המותג שלה בביתן.

ב־2016 צופה החברה לשלש את ההכנסות ולשווק את הביתן באגרסיביות רבה יותר. מעבר לכך, הגג של ביתן 2 שעומד גם הוא להיפתח, מיועד לאירועים קטנים יותר של כ־1,000 איש וישמש לחתונות ובר מצוות תחת כיפת השמים.

אבי ניר חיים סבן ועמיקם נבון בהשקה של פרטנר בביתן 2 בשבוע שעבר, צילום: אוראל כהן אבי ניר חיים סבן ועמיקם נבון בהשקה של פרטנר בביתן 2 בשבוע שעבר | צילום: אוראל כהן אבי ניר חיים סבן ועמיקם נבון בהשקה של פרטנר בביתן 2 בשבוע שעבר, צילום: אוראל כהן

ביתן 2 הוא הפרויקט הגרנדיוזי של מרכז הירידים, וממותג בתור ביתן הכנסים הבינלאומי. הוא מתפרס על פני שטח של 50 אלף מ"ר וגובהו כ־26 מטר. משך הקמת הפרויקט היה שמונה שנים, שמתוכן שלוש הוקדשו לתכנון בעזרת 34 קבלנים ו־45 יועצים. העלות של ביתן 2 הסתכמה בכ־376 מיליון שקל, כאשר 152 מיליון שקל מימנה החברה והיתר מהלוואות. באולם המליאה, ששטחו 6,470 מ"ר, קיימות שלוש מחיצות אקוסטיות בגובה 20 מטר, שמסוגלות לחלק את הביתן לארבעה כדי לקיים כמה אירועים במקביל. בביתן נכנסים כ־8,000 איש באירועי עמידה וכ־10,000 במופעי טריבונות.

תגיות