אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מהפך שיווקי: דגמי ברברי יגיעו לחנות הישר מהמסלול צילום: אי פי איי

מהפך שיווקי: דגמי ברברי יגיעו לחנות הישר מהמסלול

מותג היוקרה הבריטי נענה לדרישת הלקוחות שלא רצו לחכות כחצי שנה כמקובל בשוק האופנה העולמי כיום

23.02.2016, 20:42 | שירות כלכליסט

לקוחות ברברי כבר לא יצטרכו להמתין חודשים ארוכים כדי לרכוש פריט שהתאהבו בו בתצוגת האופנה. לפי הנהלים החדשים של מותג היוקרה, הם יוכלו לרכוש מיידית את כל מה שיראו על מסלול התצוגה בחנויות הפיזיות והמקוונות.השינויים הללו ננקטו בעקבות דרישות הלקוחות, שהביעו חוסר נכונות להמתין זמן כה רב כדי לרכוש את הפריטים.

 , צילום: אי פי איי צילום: אי פי איי  , צילום: אי פי איי

בעבר נחלקו התצוגות לאביב־קיץ ולסתיו־חורף. בגדי הקיץ הוצגו בחודשי החורף, ולהיפך. ברוח זו, לוח הזמנים סונכרן כך שיתאים לדדליינים של המגזינים והיצרנים. עתה התצוגות יסווגו כתצוגות פברואר וספטמבר. בנוסף, במקום ארבע תצוגות שנתיות יתקיימו שתיים בלבד.

נהלים אלה מלווים את איחוד שלושת קווי האופנה שהודיעה עליו ברברי ב־2015, תחת הלייבל ברברי. "בעבר התצוגות היו בעיקר עבור התעשייה, הקניינים והעיתונאים", הסביר מנכ"ל ברברי כריסטופר ביילי ל־BBC. "רק הם ראו את הדגמים והחליטו מה חשוב. היית צריך לחכות חמישה חודשים כדי לראות את הבגדים במגזינים. כל זה השתנה", ציין. "הטכנולוגיה מאפשרת לנו לתת ללקוחות את מה שהם רוצים לקבל".

ברברי, שנוסדה ב־1856, היתה חברת האופנה הראשונה שהעבירה בשידור חי באינטרנט את תצוגות האופנה. בנוסף היא מנהלת קמפיינים דיגיטליים בסנפצ'ט ובאינסטגרם.

תגיות