אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המועצה לצרכנות: רוב התלונות בשנת 2015 - בתחום התקשורת צילום: שאטרסטוק

המועצה לצרכנות: רוב התלונות בשנת 2015 - בתחום התקשורת

לפי המועצה, 28% מפניות הצרכנים היו בתחום הטלפוניה, האינטרנט והטלוויזיה. בסך הכול - 81% מהתלונות שהוגשו נמצאו מוצדקות

09.03.2016, 22:27 | אורנה יפת

תחום התקשורת הוא התחום שהלינו עליו הכי הרבה צרכנים ב־2015, אבל העלייה החדה במספר התלונות שייכת לדואר ולשליחויות. כך עולה מדו"ח המועצה לצרכנות השנתי שמסכם את תלונות הצרכנים.

28% מהפניות למועצה היו בתחום אמצעי התקשורת - טלפוניה, אינטרנט וטלוויזיה. מרבית התלונות בתחום התקשורת היו על שירותי טלפון וסלולר, אך גם על תחום האינטרנט, שכמות הפניות למועצה בעניינו גדלו ב־50% לעומת השנה שעברה.

התחום שתפס את המקום השני במצעד התלונות היה תחום מוצרי החשמל. 15% מתלונות הצרכנים היו בתחום מכשירי החשמל, ובמקום השלישי המוצרים לבית ובפרט ריהוט (11%). העלייה החדה ביותר בכמות תלונות למועצה - 58% - נרשמה בשליחויות, הובלות ודואר. עלייה חדה של 23% נרשמה בתלונות בתחום התחבורה ורכב. בסך הכול, 81% מהתלונות שהוגשו נמצאו מוצדקות.

זינוק בתלונות בנוגע לאינטרנט, צילום: שאטרסטוק זינוק בתלונות בנוגע לאינטרנט | צילום: שאטרסטוק זינוק בתלונות בנוגע לאינטרנט, צילום: שאטרסטוק

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות