אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גדעון עמיחי מוותר על תקציב ג'יימס ריצרדסון צילום: עמית שעל

גדעון עמיחי מוותר על תקציב ג'יימס ריצרדסון

הפרסומאי הודיע שלא ייגש שוב למכרז של הדיוטי פרי, שיוצא לפועל בעקבות כניסתו של אמנון תגורי לתפקיד המנכ"ל

15.03.2016, 09:29 | אורנה יפת

לאחר תשעה חודשים בלבד, יוצא תקציב הפרסום של ג'יימס ריצ'רדסון שוב למכרז. זאת בעקבות חילופי מנכ"לים בחברה וכניסתו של אמנון תגורי לתפקיד המנכ"ל, במקום אורי גלבוע. תקציב הפרסום טופל במשרד No No No No No Yes של הפרסומאי גדעון עמיחי, אשר זכה בו בספטמבר האחרון.

קראו עוד בכלכליסט

בפוסט שפרסם אמש עמיחי בפייסבוק הוא כתב שהוא איננו מתכוון לגשת שוב למכרז של הדיוטי פרי. "היום נפגשתי עם מנכ"ל הדיוטי פרי החדש, אמנון תגורי, שנכנס החודש לתפקידו", כתב עמיחי. "תהליך השקתה של חנות הדיוטי פרי החדשה בנתב"ג בשנה שעברה, היה מרתק ואנחנו שמחים מאד כי זכינו לקחת חלק במהלך שכזה . עם כניסת מנכ"ל חדש לתפקיד, קורה לא אחת שעולה בקשה מצד לקוח לצאת למכרז משרדי פרסום. איננו מוצאים לנכון לקחת חלק במהלך שכזה".

חנות ג חנות ג'יימס ריצ'רדסון | צילום: ענת מורגנשטרן חנות ג

בפוסט הודה עמיחי לצוות הדיוטי פרי שעימו עבד ולמנכ"ל היוצא. "נהנינו מאד לעבוד על קמפיין השקת החנות החדשה, ואנו גאים מאד במהלך. אנו מאחלים לדיוטי פרי הצלחה בהמשך".

עמיחי הוביל את קמפיין חנות הדיוטי פרי לאחר שהייתה בשיפוצים במשך שנתיים. בעבר נהגה ג'יימס ריצ'רדסון לפרסם בתקציבים גבוהים, אך בשנים האחרונות היקפי הפרסום שלה הצטמצמו, בין היתר לנוכח השיפוץ הארוך. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, עמד תקציב הפרסום של ג'יימס ריצ'רדסון בשנת 2013 על 2.815 מיליון שקל (במחירים ריאליים). בשנת 2014 הוא היה 7.3 מיליון שקל וב-2015 הוא עלה ל- 9.07 מיליון שקל.

מחברת ג'יימס ריצ'רדסון נמסר: "חברת ג'יימס ריצ'רדסון מבקשת להודות לגדעון עמיחי ולצוות משרדו על העבודה המסורה. אנו מאחלים להם הצלחה רבה".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות