אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קשה בארץ וקשה בחו"ל: מכירות סנו נשחקו ב-3% בשנת 2015

קשה בארץ וקשה בחו"ל: מכירות סנו נשחקו ב-3% בשנת 2015

התחרות הקשה במוצרי ניקוי ונייר שחקה את מחירי המוצרים של החברה. סיימה את 2015 עם מכירות של 1.5 מיליארד שקל

17.03.2016, 18:28 | גיל קליאן

התחרות העזה בשוק הנון פוד מראה את אותותיה בדוחות סנו. החברה דיווחה היום על שחיקה של 2% במכירות לעומת 2014, כאשר המכירות עמדו על 1.5 מיליארד שקל. החברה הסבירה את הירידה במכירות בירידת מחירים, לצד יישום חוק המזון וכן ירידה בפעילות החברה בחו"ל.

קראו עוד בכלכליסט

מכירות סנו מחוץ לישראל עמדו על 109.4 מיליון שקל, צניחה של 15%, שנבעה מהמשבר באוקראינה לצד פעילות יזומה של סנו ליציאה מפעילות ישירה במספר מדינות כמו מולדובה.

סנו דיווחה על רווח תפעולי של 167.2 מיליון שקל, ירידה של 3% לעומת שנת 2014. לצד הירידה במכירות, הרווח התפעולי נפגע גם בשל הפרשות לחובות מסופקים לאחר קריסת מגה. מה שהשפיע לחיוב על הרווח התפעולי הוא שערוך של אחזקות בחברה בת.

בשורה התחתונה הרווח הנקי נותר כמעט ללא שינוי על 114 מיליון שקל, וזאת בעיקר עקב ירידה בהוצאות המס של החברה.

מנכ"ל סנו, יובל לנדסברג, קיבל בשנת 2015 שכר בעלות של 1.7 מיליון שקל. המשנה למנכ"ל דוד בבאי קיבל שכר בעלות של 2.2 מיליון שקל.

יובל לנדסברג , צילום: איתן ברנט יובל לנדסברג | צילום: איתן ברנט יובל לנדסברג , צילום: איתן ברנט

תגיות