אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מאסם לתנובה: ניצן גולדברג יכהן כסמנכ"ל המכירות של הקבוצה

מאסם לתנובה: ניצן גולדברג יכהן כסמנכ"ל המכירות של הקבוצה

זאת לאחר שאיל ארד, שהפך לאיש מפתח בחברה, הודיע על עזיבתו בתום 12 שנים. החלפת סמנכ"ל הסחר של הקבוצה יוצאת לדרך בתקופה בה חווה תנובה ירידה חדה במכירות

20.03.2016, 10:34 | נורית קדוש

כחודש לאחר שהודיע סמנכ"ל המכירות של תנובה איל ארד על החלטתו לסיים את כהונתו ולעזוב את החברה אחרי 12 שנים, גייסה חברת המזון הגדולה בישראל את מחליפו ניצן גולדברג, לשעבר בכיר באסם. החלפת סמנכ"ל הסחר של הקבוצה יוצאת לדרך בתקופה בה חווה תנובה ירידה חדה במכירות, אשר הסתכמה בחודש שעבר ב-7.7%.

גולדברג עבד באסם 18 שנים, במהלכם כיהן במגוון תפקידים ובהם סמנכ"ל הסחר של גלידות נסטלה, משנה למנכ"ל קבוצת אסם סחר ומנהל השוק הפרטי. בתפקידו האחרון ניהל גולדברג את אסם סחר ושימש כדירקטור במטרנה.

גולדברג הוא יליד 1969, נשוי ואב ל- 3 ילדים, לוחם לשעבר בגדוד צנחנים.

תנובה, צילום: צביקה טישלר תנובה | צילום: צביקה טישלר תנובה, צילום: צביקה טישלר

אייל מליס מנכ"ל קבוצת תנובה מסר כי: "תנובה עומדת היום אל מול אתגרים גדולים ומורכבים בשוק המזון הישראלי. ניצן מביא איתו ניסיון עצום בעולם מכירות הקמעונאיות בישראל ואני סמוך ובטוח שניסיונו ויכולות המנהיגות והניהול שלו, יסייעו לו להוביל את צוות המכירות המצוין של תנובה אל עבר האתגרים הרבים העומדים בפנינו".

גולדברג ייכנס לתפקידו במהלך הרבעון השני של השנה.

תגיות

תגובה אחת לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
חרם צרכנים וקמעונאים על תנובה-חובה!! כנסו בבקשה..
בחודשים האחרונים קיבלה חברת תנובה שורת החלטות אשר פוגעות באופן מובהק בקמעונאים ובצרכנים באופן חד צדדי תוך שהיא מנצלת את מעמדה כמונופול. חברת תנובה מדגימה ומסבירה באופן מדויק מהו הקפיטליזם החזירי. כל צעד שתנובה יכולה לעשות ע"מ להעשיר את קופתה, ע"ח הגב של הצרכנים, היא תעשה בלי בושה ובלי היסוס. החברה בונה על העוצמה שלה ועל חברות יח"צ שלה, שיכסו עליה במהלכים שהיא עושה. תנובה, במשך שנים, עושקת את הצרכנים ואנחנו ממשיכים לפרגן לחברה מכח ההרגל. אני באופן אישי לא מכניס הביתה מוצרים של תנובה. ממליץ גם לכם לעשות את זה. זכרו, קרן אייפקס מכרה את תנובה לברייט פוד הסינית במחיר מופקע ביותר. הסינים צריכים להחזיר את ההשקעה והם ינסו לעשות את זה על גב הצרכן הישראלי. אסור לתת יד לזה. אני קורא לכם לצרוך מוצרי החברות המתחרות וביחד להראות לחברת תנובה מיהו הצרכן הישראלי וכי, "לא לעולם חוסן.."
קמעונאי , רמת השרון  |  20.03.16