אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
למרות ההבטחות: לקוחות פלאפון עדיין חווים ניתוקים ושיבושים בקו צילום: אוראל כהן

למרות ההבטחות: לקוחות פלאפון עדיין חווים ניתוקים ושיבושים בקו

פלאפון הצהירה כי התקלה תתוקן סופית עד 17:00, אולם עד עתה חלק מהלקוחות סובלים ממנה. מנכ"ל החברה: "אנו צופים שתהליך חזרת הרשת לשגרה יתקדם במהלך הלילה"

22.03.2016, 17:47 | אלירן מלכי

לקוחות פלאפון עדיין חווים ניתוקים ושיבושים בקו, בעקבות קצר חשמלי בארון החשמל בחוות השרתים של החברה בפתח תקווה שגרם לשריפה וניתוק הגנרטור הראשי שגרם לניתוק של 1.4 מיליון לקוחות החברה. זאת למרות הבטחות החברה כי עד השעה 17:00 היום התקלה תתוקן סופית.

עם פרוץ התקלה החברה הפעילה את 'נוהל ההתאוששות' של משרד התקשורת בכדי להחזיר את הרשת לפעילות מלאה והעריכה כי התקלה תסתיים תוך 24 שעות. עד עתה, החברה לא הצליחה לגבור באופן סופי על התקלה ומספר בלתי ידוע של לקוחות עדיין סובל מהתקלה.

מסיבת עיתונאים בפלאפון, אתמול, צילום: אוראל כהן מסיבת עיתונאים בפלאפון, אתמול | צילום: אוראל כהן מסיבת עיתונאים בפלאפון, אתמול, צילום: אוראל כהן

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, אמר כי "החלק המשמעותי בחזרת הרשת לתפקוד תקין הושלם ואנו ממשיכים לטפל ביתרת הלקוחות, שעדיין חווה שירות לא רציף. אנו צופים שתהליך חזרת הרשת לשגרה יתקדם במהלך הלילה, וכולנו נחוש שיפור ניכר במערכות בימים הקרובים. עם סיום האירוע יוקם צוות בדיקה פנימי בראשות סמנכ"ל ההנדסה, נמרוד בן טוב, וגורמי הנדסה נוספים, על מנת לתחקר את המקרה ולהפיק ממנו לקחים".

משרד התקשורת דיווח הבוקר (ג') כי פלאפון צייתה להנחיות המשרד ומסרה לו תחקיר ראשוני על האירוע עצמו. היקף הפיצוי שתיתן החברה עדיין לא ידוע בשלב זה, אך באגף החשבת הכללית באוצר פתחו בבדיקה בקשר לגובה הפיצויים שפלאפון תצטרך לפצות את המדינה בעקבות השבתת משרדי הממשלה ויחידות הסמך המשתמשות בשירותי החברה.

תגיות