אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המשתמשים זונחים את תל אופן לטובת אופניים חשמליים צולם: שאול גולן

המשתמשים זונחים את תל אופן לטובת אופניים חשמליים

מספר המשתמשים נחתך ב־22% ועמד על 12 אלף ב־2015. הרווח של FSM, בשליטת פרידנזון הציבורית, מהקמת מערך השכרת אופניים זינק ב־83%

23.03.2016, 07:18 | דרור רייך

המשתמשים נוטשים את מיזם תל אופן. כך עולה מדו"חות החברה הציבורית פרידנזון שירותים לוגיסטיים. מספר המשתמשים השנתי נחתך ב־22% ל־12.1 אלף משתמשים בלבד.  

קראו עוד בכלכליסט

הכנסות החברה מהפעלת מערך האופניים נשארו ללא שינוי והסתכמו ב־14.4 מיליון שקל, אך הרווח של החברה מהקמת מערך השכרת אופניים זינק ב־83.3% ועמד על 7.2 מיליון שקל.

מיזם תל אופן, שהושק ב־2011, נמצא בבעלות חברת FSM, שמוחזקת על ידי פרידנזון (45%), ועיריית תל אביב (55%). עיריית ת"א, שכבר השקיעה בפרוייקט 83 מיליון שקל, משלמת ל־FSM מדי שנה 5 מיליון שקל על תחזוקת האפניים ומעבירה לחברה תקבולים, שחלקם המובטח עומד על 2 מיליון שקל בשנה.

בנוסף, במהלך 2016 חתמה עיריית ת"א הסכם עם FSM החלפת כל מנעולי האופניים תמורת 7 מיליון שקל.

 , צולם: שאול גולן צולם: שאול גולן  , צולם: שאול גולן

תגיות

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
היה לי שנה.
עברתי לקורקינט חשמלי לא עובד טוב. נתקע הרבה, אין מאיפה לקחת או אין לאן להחזיר בלחץ בקיצור - רעיון נחמד, מיזם כושל לדעתי. גם הדגם עצמו לקוי. כבד מאוד, לא נוח, שרשרת תמיד חלודה ולכן בקושי זזות לפעמים. מעט פעמים בשנה הזו, לקחתי אופניים תקינים, נסעתי לאן שהייתי צריך, והיה לי לאן להחזיר אותם...
אני מהנוטשים , תל אביב  |  23.03.16
לכל התגובות