אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גם גוגל רוצה שידורים חיים: מפתחת אפליקציה בשיתוף עם יוטיוב צילום: גוגל פליי

גם גוגל רוצה שידורים חיים: מפתחת אפליקציה בשיתוף עם יוטיוב

ענקית החיפוש נכנסת לתחום הלייב וידיאו באיחור, עם אפליקציה שאמורה להתחרות בפריסקופ של טוויטר וב-Live של פייסבוק. השקת האפליקציה צפויה בסמוך לוועידת המפתחים של גוגל, שתיערך במאי

24.03.2016, 12:37 | עומר כביר

גוגל מפתחת בחשאי אפליקציית לייב וידיאו בשם יוטיוב Connect, שעתידה להתחרות ישירות בפריסקופ של טוויטר וב-Live של פייסבוק – כך לפי דיווח באתר VentureBeat.

קראו עוד בכלכליסט

לדברי מקורות, האפליקציה, שתהיה זמינה למכשירי אנדרואיד ו-iOS, תספק פונקציונליות דומה לזו של המתחרות. הרשמה תתצבע באמצעות חשבון גוגל או יוטיוב ולאחר מכן ניתן יהיה להתחיל לשדר וידיאו ממכשיר המובייל. השידורים יהיו זמינים מהאפליקציה עצמה וכן באתר יוטיוב, ובדומה למתחרות יהיו זמינים לצפייה גם לאחר תום השידור החי.

יוטיוב. שותפה אידאלית לפרויקט כזה, צילום: pixabay.com יוטיוב. שותפה אידאלית לפרויקט כזה | צילום: pixabay.com יוטיוב. שותפה אידאלית לפרויקט כזה, צילום: pixabay.com

בנוסף תכלול האפליקציה יכולות צ'ט ותיוג, וכן ניופיד שיאפשר למשתמשים לראות שידורים עדכניים של חברים וערוצי יוטיוב שאליהם נרשמו. עם זאת, תכונה משמעותית אחת עתידה להיעדר מהאפליקציה בשלב ההשקה לפחות  – אינטגרציה עם פייסבוק וטוויטר. ככל הנראה האפליקציה תושק בסמוך לוועידת המפתחים של גוגל, שתיערך במאי.

גוגל מגיעה באיחור לתחום הלייב וידיאו, אחרי שפייסבוק וטוויטר תפסו את הבכורה בתחום עם שירותיהן, והצליחו לדחוק החוצה את Meerkat הישראלית, שהיתה זו שהציתה את העניין בתחום. עם זאת, יוטיוב הוא עדיין מעצמה בתחום הווידיאו ברשת, עם מספר גדול של יוצרים עצמאיים ופופולריים. עמדה זו צפויה לסייע לחברה להפוך לשחקנית משמעותית בתחום חדש זה.

גוגל סירבה להגיב לדיווח.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות