אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
דויטשה טלקום ונילסן משקיעות ב-ciValue צילום: יורם אשהיים

דויטשה טלקום ונילסן משקיעות ב-ciValue

החברה פיתחה כלי שיווקי לרשתות קמעונאות, שמאפשר להן לנצל את המידע שהן אוספות על הלקוחות לטובת קמפיינים מותאמים אישית. בעקבות הגיוס ciValue מתעתדת להקים חברת בת בארה"ב

24.03.2016, 15:59 | מאיר אורבך

חברת ciValue גייסה 2.4 מיליון דולר מחממת נילסן, דויטשה טלקום וקרן MAC הקוריאנית-ישראלית. ciValue יושבת ביוקנעם ונוסדה על ידי בני בסל שהיה סגן נשיא ב-SAP העולמית ואחראי על תחום האנליטיקס ללקוחות. ב-2007 מכר את אנג'יניו Ingeneo לחברת SAP ומאז נשאר בחברה.

קראו עוד בכלכליסט

ciValue הוקמה ב-2014, לאחר שהחלה את דרכה בחממה של נילסן בקיסריה. החברה מעסיקה 10 עובדים ומספר יועצים. "כל תחום ה-CRM נולד עבור חברות גדולות בנקים וחברות טלקום גדולות וכאשר קמעונאים רצו פתרונות המתאימים לצרכיהם התאימו מערכות שלא התאימו להן", אומר לכלכליסט בני בסל.

אסתר לנדס. מנכ"לית חממת נילסן, צילום: יורם אשהיים אסתר לנדס. מנכ"לית חממת נילסן | צילום: יורם אשהיים אסתר לנדס. מנכ"לית חממת נילסן, צילום: יורם אשהיים

"החלטתי לפתח כלי שיווקי עבור קמעונאים, אשר אינם צריכים את כל יישומי ה-CRM. אנחנו בונים כלי שיווקי שמבוסס על הלקוחות הרוכשים מהחברה ועל שלל המידע שנמצא אצלם במועדוני הלקוחות", אומר בסל.

החברה מתכוונת להרחיב את פעילותה באירופה וארצות הברית. "בארצות הברית נקים חברת בת שתפעל עבורנו", אומר בסל. לחברה יש כיום התקנות בסופרפארם בפולין ובישראל והתקנות נוספות ברוסיה. היא ועלת במודל עיסקי של של תוכנה כשירות בענן וגובה מקוחותיה תשלום חודשי קבוע.

ciValue מפתחת כלים אנליטים ושיווקים לקמעונאים ממגוון תחומים, כגון רשתות מזון, בתי מרקחת ועוד. למרות המידע הרב שרשתות כאלה אוספות, הן כמעט ולא עושות בו שימוש. מרבית הקמעונאים מנצלים את הנתונים הללו רק דרך חברות ייעוץ חיצוניות, לרוב בפורמט של פרויקט ארוך טווח אשר שלו תוצאות מוגבלות למדי. "הטכנולוגיה של ciValue מאפשרת לנו לקחת את תחום השיווק האישי קדימה", אומר הילה מילו, מנהלת שיווק בסופרפארם. "אנחנו עכשיו יכולים ליצור קמפיינים מותאמים אישית על בסיס הפרופיל של הלקוחות שלנו".

"היינו המשקיעים הראשונים בחברה בגלל שהבנו את גודל השוק העצום שאליו היא פונה", אומרת אסתר לנדס, מנכ"לית חממת נילסן.

תגיות