אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
NBC כבר הבטיחה הכנסה של 1 מיליארד דולר משידורי אולימפיאדת ריו 2016 צילום: בלומברג

NBC כבר הבטיחה הכנסה של 1 מיליארד דולר משידורי אולימפיאדת ריו 2016

רף המיליארד דולר, שכולל מכירות ברמה הארצית, ברשתות הכבלים ובפלטפורמות הדיגיטליות, הושג כארבעה חודשים מוקדם יותר לעומת אולימפיאדת לונדון ב-2012

30.03.2016, 22:50 | שירות כלכליסט
רשת NBC הכניסה מעל מיליארד דולר ממכירת פרסומות לשידור האולימפיאדה הקרובה בריו דה ז'נרו. בהתאם, נראה ש-NBC תרשום עבור האולימפיאדה הזו את ההכנסות הגבוהות ביותר ממכירת פרסומות בארה"ב מכל רשת אחרת.

קראו עוד בכלכליסט

NBC. עקפו את הרף, צילום: בלומברג NBC. עקפו את הרף | צילום: בלומברג NBC. עקפו את הרף, צילום: בלומברג

רף המיליארד דולר, שכולל מכירות ברמה הארצית, ברשתות הכבלים ובפלטפורמות הדיגיטליות, הושג כארבעה חודשים מוקדם יותר לעומת אולימפיאדת לונדון ב-2012, אז עקפו את הרף ב-25 ביולי, 2012 יומיים בלבד לפני טקס הפתיחה. בשלב זה נותרו עוד 129 ימים עד לטקס הפתיחה בריו, שיתקיים ב-5 באוגוסט.

סת' וינטר, מנהל מכירות הפרסומות ב-NBC ספורטס גרופ התייחס לנושאים השונים הקשורים:

על השווי של התכניות: "השווי של שידור אירועים גדולים בחי הופך להיות חשוב יותר מאי פעם למפרסמים בגלל היכולת שלו להגיע לקהלים רחבים. היכולת של האולימפיאדה לשלוט בשידורי הפריים טיים במשך 17 ערבים ברציפות היא חסרת תקדים. אם מותגים רוצים להיחשף בפני הצופים והצרכנים ברבעון השלישי, עליהם להיות באולימפיאדה".

על המכירות: השוק מאד בריא וישנה אופטימיות לגבי האולימפיאדה, כפי שהוכיחה העובדה שעקפנו את רף המכירות של המיליארד דולר ארבעה חודשים לפני שהרף נחצה בלונדון. המפרסמים יודעים שהטמעת המותג מול הצופים באולימפיאדה טובה לעסקים שלהם. אנחנו ממשיכים לצפות לקבוע שיא אולימפי בכל הקשור למכירת פרסומות".

על מכירות דיגיטליות: "המכירות הדיגיטליות, ששמורות ללקוחות הגדולים ביותר שלנו, במצב טוב גם כן. המפרסמים הבכירים מכירים בכך שהם מקבלים שווי גבוה יותר על ידי הרחבת המסרים במספר פלטפורמות".

על המלאי הזמין: "חלק מהמלאי היקר ביותר אזל, אך נותרו עוד כמה מקומות בפריים טיים ברשת הארצית וכן בכבלים".
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות