אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מבחן רכב של שברולט ספארק: כבר לא לציי השכרה בלבד צילום: עמית שעל

מבחן רכב של שברולט ספארק: כבר לא לציי השכרה בלבד

שברולט ספארק הפכה ממכונית לא אטרקטיבית במיוחד למכונית מיני בוגרת, המצוידת בטכנולוגיות כמו בקרת אקלים ומערכת מולטימדיה

04.04.2016, 08:14 | תומר הדר

שברולט האמריקאית נמצאת בימים אלה בעידן מרתק: מחברה חסרת כיוון, שהתפרסה על יותר מדי שווקים, וניסתה יותר מדי להתאים את מוצריה לאירופה, היא הולכת ומתפקסת על הדברים שהיא טובה בהם. בין היתר החליטה שברולט לסגת מאירופה ולהשאיר את הזירה לזרוע הגרמנית שלה, אופל. בנוסף, הוחלט בשברולט על התאמה חכמה של המוצרים ללקוחות בשוק היעד העיקרי: ארצות הברית. כלומר כיום מכוניות שברולט מאובזרות יותר וגם מצוידות בטכנולוגיה שאמורה לסייע להן להילחם במתחרות מיפן.

שברולט ספארק , צילום: עמית שעל שברולט ספארק | צילום: עמית שעל שברולט ספארק , צילום: עמית שעל

אחד המוצרים שהכי מאפיינים את המגמה הזו הוא ספארק החדשה. בין הספארק החדשה והיוצאת אין שמץ של דמיון, לא רק בעיצוב אלא בעיקר באיכות: אם ספארק הקודמת היתה מכונית עירונית שיועדה לכל היותר לציי השכרה, ספארק החדשה היא מכונית מיני מגובשת. וזו מחמאה רצינית. ראשית, תא הנוסעים של ספארק מהווה שדרוג מהותי ביותר בהשוואה לזה של הדגם היוצא. איכות החומרים אינה מושלמת, אך בהתחשב בנהוג בקטגוריה, היא מספקת בהחלט. איכות הפלסטיקה טובה, לנהג יש שפע של מקום והדגש העיקרי הוא על אבזור: בספארק יש מערכת חיבור לאינטרנט, בקרת אקלים, מערכות לשמירת מרחק וכמובן מערכת מולטימדיה מצוינת. תנוחת הישיבה של ספארק טובה והביקורת היחידה נוגעת לנושא המיתוג: הנדסת האנוש, במיוחד זו שנוגעת למערכת המולטימדיה ולמתגים שבהגה וסביבותיו, אינה מושלמת. עם זאת, לא מדובר בליקוי מהותי.

קפיצת הדרך החשובה ביותר שביצעה ספארק היא באיכות הנסיעה. ראשית, יש לה מנוע חזק באופן מוחשי. המכונית מאיצה בקלות מפתיעה גם בנסיעות בין־עירוניות וגם בעיר. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה שמאפשרת לו להגיב באופן מיידי, אך מעט רועש בזמן מאמץ. ספארק מכוילת בעיקר להתמודדות עם כבישים עירוניים, כלומר המתלים שלה בולעים בורות בקלות. מחוץ לעיר הספארק מרגישה רכה יתר על המידה, אך מדובר בתכונה שרוב הקונים ישמחו לקבל. בשונה מחלק ניכר ממכוניות המיני, ספארק נותנת תחושה של מכונית גדולה, מגובשת ובוגרת מכפי גודלה האמיתי.

תגיות

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
שברולט ספארק 2017 .
למה לשקר ? מהיכן הרוע הזה מגיע ? כבעלים של ספארק 2017 (טרייד אין באלדן) ראוי שאשתף במידע הרלוונטי את מי שמחפש אינפורמציה על שברולט ספארק החדשה. המכונית מרווחת ונוחה לנהג באופן מפתיע. קטנה שמתנהגת כמו גדולה. מנוע שקט וזריז , הגה רך ונעים , מושב נוח במיוחד ,( בחרנו לאחר השוואה עם 3מכוניות אחרות באותה הקטגוריה
יאיר  |  04.05.17
1.
נו באמת עגלה אמיתית מנוע 1400 סמ'ק 98 כ'ס הצחקתם אותי
כיום מנועים 1400 סמ'ק מפיקים 120 כ'ס ויש גם יותר איכות החומרים בדיחה רעשים וקירקושים זה בשיגרת הנסיעה צריחת דלק כן זו לא טעות כמו של קורבט מרווח הנוסעים קופסאת סרדינים ויש עוד אבל אינני רוצה לקטול אותה כי הפריירים שקונים אותה לא התים רק מתחלפים
HAWK  |  18.04.16