אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
התחרות הבאה של אמזון היא מול פייפאל

התחרות הבאה של אמזון היא מול פייפאל

אמזון מרחיבה את דריסת הרגל של שירות התשלומים שלה ומאפשרת לבעלי חנויות מקוונות להציב באתר כפתור תשלום דרכו יוכלו הלקוחות לשלם באמצעות שם המשתמש וסיסמת אמזון שלהם בלבד

05.04.2016, 09:40 | נמרוד צוק
בניסיון להחריף את התחרות מול פייפאל, אמזון מרחיבה את דריסת הרגל של שירות התשלומים Amazon Payments, באמצעות שורה של שיתופי פעולה עם פלטפורמות סחר לעסקים קטנים כמו שופיפיי (שמשמשת פלטפורמה לכמעט רבע מיליון חנויות), האתר הצרפתי PrestaShop, האתר היפני פיוצ'ר שופ ואחרים.

קראו עוד בכלכליסט

התוכנית מאפשרת לבעלי חנויות מקוונות להציב בחנות כפתור תשלום שמאפשר לקונים להסדיר את התשלום באמצעות שם המשתמש וסיסמת אמזון שלהם בלבד, ללא צורך להזין את פרטי כרטיס האשראי בכל קניה או לשמור אותם באתרים שונים. השירות ניתן למוכרים תמורת עמלה של 2.9% מכל עסקה בתוספת 30 סנט.

מחסם של אמזון. מנצלת את מאגר הלקוחות הענק שלה, צילום: בלומברג מחסם של אמזון. מנצלת את מאגר הלקוחות הענק שלה | צילום: בלומברג מחסם של אמזון. מנצלת את מאגר הלקוחות הענק שלה, צילום: בלומברג

מלבד פייפאל, אמזון צריכה להתמודד מול מתחרות נוספות בשדה התשלומים הדיגיטליים כגון סקוור, אפל פיי והארנק הדיגיטלי של גוגל, כאשר יתרונה המרכזי של הקמעונאית נעוץ בבסיס הלקוחות הגדול שלה, שכבר מחזיק בחשבון באתר עם פרטי אמצעי התשלום שהוזנו לתוכו, ולא צריכים לבצע שום פעולה נוספת מלבד הקלדת הססמה שלהם בעת ביצוע העסקה.

עבור השותפות העסקיות החדשות מציע שיתוף הפעולה עם אמזון יתרונות כגון הגדלת מספר העסקאות שמסתיימות במכירה, אטרקטיביות גדולה יותר לבעלי חנויות והטבות מצד אמזון כמו סיוע בשיווק, גישה למשאבים שונים והופעה ברשימת שותפי החברה. בשלב זה התוכנית מוגבלת לחברות אליהן אמזון בוחרת לפנות בארה"ב, גרמניה ויפן.

על פי נתוני החברה, שירות התשלומים, נמצא כבר עתה במגמת גידול מהירה - מספר המוכרים שמיישמים אותו השליש את עצמו במהלך 2015 ומספר העסקאות צמח ב-150%.

תגיות