אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טאבולה תשתף פעולה עם חברת תגובות הגולשים הגדולה בעולם צילום: David Pexton

טאבולה תשתף פעולה עם חברת תגובות הגולשים הגדולה בעולם

פלטפורמת התגובות של חברת הטוקבקים Disqus משולבת בכ-15 מיליארד דפים נצפים בחודש. בעקבות ההסכם כל מי שמתקין באתר את דיסקס יקבל גם את טאבולה בחינם

06.04.2016, 15:05 | מאיר אורבך

חברת הפצת התוכן טאבולה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת הטוקבקים הגדולה בעולם Disqus. דיסקס משלבת את פלטפורמת התגובה שלה כיום באתרים בכ-190 מדינות, ב-40 שפות שונות ובכ-15מיליארד דפים נצפים בחודש. בעקבות ההסכם יוכל כל בעל אתר ששילב את הפלטפורמה של Disqus לשלב באתרו את טאבולה וליצור לעצמו מערכת המלצות תוכן.

קראו עוד בכלכליסט

"לרוב אתרי התוכן העצמאיים והנישתיים יש קושי להשיג מקורות הכנסה באמצעות מערכות פרסום דוגמת טאבולה. שיתוף הפעולה שלנו עם טאבולה יאפשר לנו להציע לאתרים רבים ליצור לעצמם עוד מקורות הכנסה שלא היו זמינים להם עד כה", אומר דניאל הא, מנכ"ל ומייסד דיסקס.

אדם סינגולדה. מייסד טאבולה, צילום: David Pexton אדם סינגולדה. מייסד טאבולה | צילום: David Pexton אדם סינגולדה. מייסד טאבולה, צילום: David Pexton

אדם סינגולדה , מנכ"ל טאבולה, אומר לכלכליסט "אני מתרגש לחבור לדיסקס, חברת התגובות הגדולה בעולם, ולהביא את הטכנולוגיה של טאבולה למליוני אתרים בפעם הראשונה. כל אתר בעולם שיתקין את דיסקס יקבל טאבולה בחינם יחד איתו ויוכל להציג המלצות מותאמות אישית לקוראים שלו ולייצר הכנסות מהמלצות ממומנות".

בסקר שנעשה בדצמבר האחרון על ידי קומסקור נקבע שטאבולה היא חברת המלצות התוכן הגדולה בעולם. טאבולה, לפי אותו סקר, רשמה כ-1.15 מיליארד הקלקות על המלצות תוכן במהלך חודש אוקטובר האחרון. ל"כלכליסט" נודע שזו עלייה של כמעט פי 4 לעומת כ-300 מיליון הקלקות שהיו לחברה בחודש המקביל ב-2014.

טאבולה מחזיקה משרדים בישראל ובארצות הברית, היא מעסיקה כ-350 עובדים וגייסה עד היום מעל ל-150 מיליון דולר

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות