נטפליקס, מאחוריך: המנוי החודשי החדש של אמזון יהיה זמין גם בארץ
אמזון פותחת את תוכנית הפריים שלה למנוי חודשי במטרה להתחרות בנטפליקס. הגרסה שזמינה בארץ אמורה לכלול גישה לשירות הסטרימינג, האזנה למוזיקה וקטלוג ספרים דיגיטלי
קראו עוד בכלכליסט
מכיוון ששני המנויים החדשים יקרים יותר מהמנוי השנתי, נראה כי המטרה העיקרית של החברה היא לעודד מנויים חדשים להתנסות באמזון פריים, באמצעות מנוי פחות מחייב שכולל גם חודש בחינם. אמזון פריים נחשב לאחד השירותים הפופולריים של החבה וכולל כיום בין 57 ל-61 מיליון מנויים, על פי הערכת בנק ההשקעות פייפר ג'פרי .
אמזון הצטרפה לתחום הווידיאו הרבה אחרי נטפליקס, ועד השנה האחרונה החזיקה בקטלוג תכנים מצומצם יחסית. המנוי החודשי החדש מגיע אחרי ששיחררה כמה הפקות מקור שזכו לשבחים ("מוצרט בג'ונגל" שזכתה בגלובוס הזהב, "טרנספרנט" ו"האיש במצודה הרמה") ורכשה את זכויות הסטרימינג לסדרות כמו "מר רובוט" ו"אחוזת דאונטאון".
השירות של נטפליקס זמין בארץ מינואר האחרון, אז יצאה החברה במהלך התרחבות משמעותי שכלל כ-130 מדינות. שירות ה-VOD שלה מציע שלושה מסלולים שונים בשלוש דרגות מחיר, 8, 10 או 12 דולר בחודש, בהתאם לאיכות הצפייה, אבל כולל גישה לתכני וידיאו בלבד.
19 תגובות לכתיבת תגובה