אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
וולבו XC90: רכב כביש שטח יוקרתי ראשון בישראל בעל הנעת פלאג אין הייבריד

וולבו XC90: רכב כביש שטח יוקרתי ראשון בישראל בעל הנעת פלאג אין הייבריד

חברת מאיר השיקה את וולבו XC90 T8. בשונה ממכונית היברידית רגילה, היא מסוגלת לנסוע לטווח של עשרות קילומטרים בכוחו של המנוע החשמלי. המחיר: 590 אלף שקל

19.04.2016, 18:53 | תומר הדר

חברת מאיר, יבואנית וולבו השיקה היום (ג') את וולבו XC90 T8 - גרסת הפלאג אין הייבריד של וולבו XC90. בשונה ממכונית היברידית רגילה, המצוידת במנוע בנזין או דיזל-ובמנוע עזר חשמלי המסייע לו לפרקי זמן קצרים, מכונית פלאג אין הייבריד מסוגלת לנסוע לטווח של עשרות קילומטרים בכוחו של המנוע החשמלי. בנוסף, בעוד שמכונית היברידית רגילה אינה ניתנת לחיבור לשקע חשמל, מכונית פלאג אין הייבריד מסוגלת להיטען לשקע חשמלי.

על פי הצהרתה של היבואנית, עמדות ההטענה לוולבו XC90 יסופקו על ידי חברת ג'ינרג'י, שסיפקה בין היתר בשעתו עמדות טעינה ללקוחות שרכשו מכוניות רנו של בטר פלייס. על פי נתוני וולבו, ה-XC90 פלאג אין הייבריד מצוידת, בדומה לכל יתר הדגמים בסדרת ה-XC90, במנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים, שמפיק בגרסה זו 320 כוחות סוס ו-47 קג"מ. אולם בגרסה זו של ה-XC90, מנוע הבנזין אחראי על הנעת הגלגלים הקדמיים - ואילו על הנעת הגלגלים האחוריים אחראי מנוע עזר חשמלי המאפשר לוולבו לנסוע למרחק של עד 42 קילומטר בכוחו של חשמל בלבד.

קראו עוד בכלכליסט

וולבו XC90 פלאג אין הייבריד. מ-0 ל-100 קמ"ש ב-5.6 שניות וולבו XC90 פלאג אין הייבריד. מ-0 ל-100 קמ"ש ב-5.6 שניות וולבו XC90 פלאג אין הייבריד. מ-0 ל-100 קמ"ש ב-5.6 שניות

ביחד, צמד המנועים מפיקים 407 כוחות סוס המזניקים את הדגם ל-100 קמ"ש תוך 5.6 שניות. למרות זאת, צריכת הדלק הרשמית של ה-XC90 פלאג אין הייבריד (בשילוב הנסיעה בכוחו של חשמל בלבד) היא 47.6 קילומטרים לליטר. על פי וולבו, המערכת ההיברידית מאפשרת נסיעה במספר מצבים, כגון PURE, בו הרכב נוסע בכוחו של מנוע חשמלי בלבד, HYBRID, בו שני המנועים פועלים, כמו במכונית היברידית רגילה ו-POWER בו כל הספק מנועי הרכב מנוצל. מחירה של ה-XC90 ההיברידית הוא 590 אלף שקל.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות