אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
משלמת על הזלזול בלקוחות: קנס של 26 מיליון דולר לסקוטישפאואר צילום: רויטרס

משלמת על הזלזול בלקוחות: קנס של 26 מיליון דולר לסקוטישפאואר

חברת החשמל הפעילה בסקוטלנד, הידועה מזה שנים בשירות הגרוע שהיא מעניקה, נענשה כבר בשנה שעברה באיסור זמני על החתמת לקוחות חדשים. "החברה נכשלה לטפל באופן הוגן בלקוחותיה"

26.04.2016, 13:04 | מיקי גרינפלד

הגיעה עת התשלום. חברת החשמל הסקוטית סקוטישפאואר (ScottishPower), הידועה במשך שנים בשירות הבעייתי מאד שהיא מעניקה ללקוחותיה, נקנסה היום על ידי רגולטור האנרגיה האנגלי.  

קראו עוד בכלכליסט

סקוטישפאואר (הנמצאת מאז 2006 בבעלות ספרדית), המספקת חשמל בעיקר ללקוחות במרכז ודרום סקוטלנד ובוויילס, נקנסה על ידי ה"אופגם" ( Office of Gas and Electricity Markets - Ofgem) ב-18 מיליון פאונד - 26.09 מיליון דולר.

הקנס הנוכחי מוטל על החברה בהמשך לאיסור הזמני שהטיל עליה בשנה שעברה להחתים לקוחות חדשים, גם כן לנוכח שורה ארוכה של בעיות בהתנהלות מול לקוחות.

"מצאנו שהחברה נכשלה לטפל באופן הוגן בלקוחותיה, וכי לא היו לה תוכניות מספקות לשינויים שנדרשו. התוצאה היתה גידול מתמשך של תלונות מצד הלקוחות, שגם בהן טיפלה סקוטישפאואר באופן בלתי ראוי", נאמר בהודעת הרגולטור הבריטי. הרגולטור ציין עם זאת שהחברה פועלת מאז החלה החקירה לשיפור השירות.

ההתנהלות הבעייתית מאד של סקוטישפאואר החלה כבר בעשור הקודם, ובשנת 2007 באופן חריג פרסם אופגם המלצה ללקוחותיו לבחור בשירות של חברות מתחרות, זולות יותר – לאחר שסקוטישפאואר סירבה להוזיל את מחירי השירות, כפי שעשו המתחרות.

העיתונות הבריטית המשיכה לבקר את החברה בהמשך השנה, ופרסמה כי מספר התלונות של לקוחותיה גדול פי 20 מזה של המתחרה בעלת התוצאות הטובות ביותר.

 , צילום: רויטרס צילום: רויטרס  , צילום: רויטרס

תגיות