אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קורוס מציגה מנוע חדשני בשיתוף עם יצרנית שבדית

קורוס מציגה מנוע חדשני בשיתוף עם יצרנית שבדית

ימים ספורים לאחר שעידן עופר החל לממן את קורוס מכיסו הפרטי, הציגה החברה חידוש טכנולוגי חדש: מנוע ללא 'גלי זיזים', רכיב שתפקידו לפתוח ולסגור את שסתומי היניקה והפליטה במנוע

27.04.2016, 18:58 | תומר הדר

ימים ספורים בלבד לאחר שעידן עופר החל לממן את קורוס מכיסו הפרטי, הציגה החברה חידוש טכנולוגי חדש בתערוכת הרכב המתקיימת השבוע בבייג'ין: מנוע ללא גלי זיזים.

גל זיזים מהווה חלק בלתי נפרד מכל מנוע בעירה פנימית מודרני. מדובר בחלק שתפקידו לפתוח ולסגור את שסתומי היניקה והפליטה במנוע, אשר מאפשרים את חדירת תערובת האוויר והדלק אל תאי השריפה.

השקת קורוס בסין, צילום: TIAN TIAN השקת קורוס בסין | צילום: TIAN TIAN השקת קורוס בסין, צילום: TIAN TIAN

כפי שפורסם השבוע ב"כלכליסט", קורוס הודיעה לאחרונה על שיתוף פעולה עם יצרנית הרכב השבדית קוניגזג. קוניגזג היא

יצרנית של מכוניות ספורט שנמכרות במספרים מצומצמים ביותר ומסוגלות להגיע למהירויות של 300 ק"ג לשעה.

כעת מתגלה כי שיתוף הפעולה של קורוס הוא עם FREEVALVE AB, חברה אחות של קוניגזג אשר מתמחה בטכנולוגיות הנעה ועוסקת בין היתר ביצור שסתומים. בשונה ממנוע רגיל, המנוע שקורוס הציגה אינו עושה שימוש בגלי זיזים, אלא בשסתומים מבוקרי מחשב, מה שמאפשר לכל בוכנה לקבל באופן נפרד את כמות הדלק והאוויר הנדרשות לה (בניגוד לכל המנועים הקיימים כיום, בהם כל הבוכנות מקבלות את אותה כמות של תערובת לצורך פעילותן). הטכנולוגיה שקורוס הציגה אמורה, לפי FREEVALVE, לאפשר חיסכון של עד 17% בצריכת הדלק.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
כל המערכות הממוחשבות והאלקטרוניות
רק מסבכות את החיים, מכונית מיושנת משנות ה 80 עם קרבורטור שמכוונת טוב מוציאה תצרוכת דלק סבירה מאוד יחסית למכונית חדשה לגמרי . היינו מצפים שעם כל התסבוכות האלקטרוניות, הנדסת חומרים ומחשוב נגיע כבר להבדל משמעותי באמת, אך לא כך הדבר. מה שהיה לפני 30 שנה היה פשוט וטוב, מאז רק תסבוכת חסרת תועלת אמיתית
שמעון  |  28.04.16
5.
להזהר מעידן עופר כמו מאש!!!
נפגשתי לראשונה עם האחים עופר בסוף שנות החמישים. המשרד היה בחיפה. סמי ויולי ניהלו את העסק. בשלב מסויים נכנס ישראל קירשטיין כשותף. אכלו אותו בלי מלח. אודי אנג'ל התחיל את הקריירה שלו באגף כוח אדם. מכר שלי, מכונאי הולנדי שעבד על אחת הספינות שלהם, אמר לי כבר אז - שומר נפשו ישמור מרחק מהאחים עופר.
אריקו  |  28.04.16
לכל התגובות