אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תלונות בסיטונאות? משרד התקשורת מפרסם שימוע חדש לטלפוניה של בזק צילום: יחיאל ינאי, אוראל כהן

תלונות בסיטונאות? משרד התקשורת מפרסם שימוע חדש לטלפוניה של בזק

משרד התקשורת מגיב לתלונות הרבות על הקשיים שמערימה בזק על רפורמת השוק הסיטונאי ומפרסם שימוע חדש הקורא לחברות וללקוחות העושים שימוש בתשתית החברה להגיש תלונות על רמת השירות

02.05.2016, 16:47 | אלירן מלכי

משרד התקשורת הודיע היום על פתיחת הליך שימוע חדש לחברת בזק בעקבות תלונות החברות על הקשיים שמערימה בזק על הרפורמה בשוק הסיטונאי בתחום הטלפוניה.

קראו עוד בכלכליסט

במשרד התקשורת טוענים כי זמן ההתקנה שנקבע ע"י המשרד (50% מהלקוחות מחויבים להיות מטופלים תוך 24 שעות, 95% תוך 48 שעות והשאר תוך 4 ימי עבודה) אינו חורג מהזמן הממוצע באירופה, אך עם זאת הוא מוצא פגם בהוראות תיק השירות שלא קובעות במפורש כי השירות המסופק ללקוחות הקמעונאיים של בזק  אינו זהה לזה המסופק ללקוחות הסיטונאיים שלה. הכוונה היא כי לקוחות הצורכים את שירותי בזק (תשתית גלישה באינטרנט) דרך חברות אחרות אינם מקבלים שירות זהה ללקוחות הישירים של החברה. במשרד מסרו כי השוואת השירות תאזן את התחרות בין בזק לספקיות התקשורת כך שכולם יוכלו להציע את השירותים באיכות זהה.

למרות זאת, במשרד התקשורת לא ממהרים להוציא את המקל כאשר מדובר בבזק ומציינים כי, "ככל שתירשם הרעה ברמת השירות המסופקת בפועל על ידי חברת בזק, תיבחן הרעה זו אל מול הגידול היחסי בהיקף המנויים העושים שימוש בתשתית החברה". קרי, במידה ויגיעו תלונות נוספות על רמת השירות של בזק, המשרד ייבחן זאת אל מול הגידול היחסי של השוק הסיטונאי המכיל כיום כ-300 אלף לקוחות. במידה וקצב הגידול יהיה זהה, משרד התקשורת לא ימהר לטפל בתלונות". מבזק טרם נמסרה תגובה.

אלוביץ אלוביץ', בעל השליטה בבזק. במשרד התקשורת מיהרו לסייג את הודעת השימוע שלהם בכך שהרעה בתנאי השירות תיבחן אל מול הגידול בלקוחות | צילום: יובל חן אלוביץ

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות