אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עוד מכה לגולן: תידרש לדחות את גביית התשלום לסוף החודש צילום: אוראל כהן

עוד מכה לגולן: תידרש לדחות את גביית התשלום לסוף החודש

גולן טלקום היא חברת הסלולר היחידה שגובה כיום תשלום על שירותיה בתחילת החודש, והשינוי עשוי להשפיע לרעה על תזרים המזומנים של החברה. במקביל דחה משרד התקשורת את העמדה כי יש לעכב ניוד של מנוי שיש לו חוב כספי לחברה

03.05.2016, 08:28 | אלירן מלכי

משרד התקשורת פרסם אתמול (ב') שימוע בנושא החיובים בענף התקשורת, שבו נקבע כי החיוב יהיה בסוף החודש. כמו כן החברות לא יוכלו לגבות חיוב עבור שירותים עתידיים.

קראו עוד בכלכליסט

כיום רק גולן טלקום גובה תשלום על שירותי  בתחילת החודש, וההערכות הן כי השינוי ישפיע לרעה על תזרים המזומנים של החברה ויקשה עליה לשלם לספקי שירות.

משרד התקשורת דחה במקביל את העמדה כי יש לעכב ניוד של בעל מנוי שיש לו חוב כספי לחברה.

אתמול הוגשה בקשה לתביעה ייצוגית נגד גולן טלקום לבית המשפט השלום בכפר סבא בגובה 2.5 מיליון שקל. בתביעה נטען כי לקוחות שהתניידו לגולן ועזבו בתוך שלושה ימים חויבו על חודש מלא, בניגוד לחוק הגנת הצרכן. הנתבעים מיוצגים על ידי עו"ד דיקלה ברנס ממשרד אשכנזי, ברנס ושות'.

מגולן נמסר בתגובה: "תקופת החשבונית היא מ־25 בחודש עד 24 בחודש הבא. אם לקוח הצטרף לגולן טלקום בתחילת החודש, הוא לא יחויב עד ה- 25 לחודש, כך שלמעשה החודש הראשון הוא ללא תשלום. גולן טלקום פועלת כחוק ולפי תקנות משרד התקשורת".

מתוך קמפיין המחאה של גולן לאחר דחיית המיזוג עם סלקום. תזרים המזומנים של החברה עלול להיפגע, צילום: facebook מתוך קמפיין המחאה של גולן לאחר דחיית המיזוג עם סלקום. תזרים המזומנים של החברה עלול להיפגע | צילום: facebook מתוך קמפיין המחאה של גולן לאחר דחיית המיזוג עם סלקום. תזרים המזומנים של החברה עלול להיפגע, צילום: facebook

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות