אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
דוחות לייבפרסון: הפסד של 2.7 מיליון דולר ברבעון הראשון צילום: ארתור פורר

דוחות לייבפרסון: הפסד של 2.7 מיליון דולר ברבעון הראשון

חברת שירותי התוכנה לניהול צ'טים דיווחה על גידול של 28% בהפסד לעומת הרבעון המקביל; לפי הדוחות, מגמת החולשה שגרמה לה לזכות בתואר המנייה שירדה הכי הרבה במדד ת"א 100 אשתקד, ממשיכה

05.05.2016, 13:06 | דרור רייך

חברת לייבפרסון, המפתחת ונותנת שירותי תוכנה לניהול צ'טים עם גולשים לאתרים עסקיים מדווחת היום (ה') על הדוחות לרבעון הראשון של 2016, מהם עולה כי מגמת החולשה שגרמה לה לזכות בתואר המנייה שירדה הכי הרבה במדד ת"א 100 אשתקד, ממשיכה.

קראו עוד בכלכליסט

לייבפרסון דיווחה על ירידה של 7% בהכנסות בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד שהסתכמו ב-55.5 מיליון דולר. בתגובה מניית החברה מאבדת מערכה במסחר בבורסה בת"א לאחר ירידה של 16.4% מתחילת 2016, וירידה חדה של 50% בערכה ב-2015.

בחלוקת ההכנסות, החלק העיקרי של הכנסות הפעילות העסקית (B2B) רשם ירידה של 8% והסתכם ב-51.7 מיליון דולר והכנסות הנמוכות יותר מפעילות צרכנית (B2C) הסתכמו ב-3.8 מיליון דולר, עלייה של 2%.

רוברט לוקאסיו מנכ"ל ומייסד לייבפרסון, צילום: ארתור פורר   רוברט לוקאסיו מנכ"ל ומייסד לייבפרסון | צילום: ארתור פורר רוברט לוקאסיו מנכ"ל ומייסד לייבפרסון, צילום: ארתור פורר

לייבפרסון חתמה על 84 עסקאות ברבעון, זאת לעומת 122 עסקאות ברבעון הקודם, ירידה של 31%. במסגרת העסקאות החדשות התווספו 20 לקוחות חדשים לעומת 25 לקוחות חדשים ברבעון הקודם.

בשורה התחתונה ההפסד גדל והסתכם ב-2.7 מיליון דולר או 5 סנט למניה, לעומת הפסד של 2.1 מיליון דולר או 4 סנט למניה ברבעון הראשון של 2015.

בתחילת השנה החברה סיפקה תחזית נמוכה מהצפוי ל־2016 עם הכנסות בטווח 230–235 מיליון דולר (המשקף ירידה שנתית של 2%–4%) ונמוך מקונצנזוס האנליסטים שעמד על 260.6 מיליון דולר. הרווח למנייה על פי החברה צפוי לעמוד על 5 עד 10 סנט, גם הוא נמוך מהתחזית ל־24 סנט למניה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות