אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקלה גלובלית נרשמה בחנות האפליקציות של אפל צילום: איי פי

תקלה גלובלית נרשמה בחנות האפליקציות של אפל

כתוצאה מהתקלה, שתוקנה במהלך הערב, דיווחו מספר משתמשים שהם אינם יכולים להשתמש בפונקציות החיפוש הפנימיות של החנות. אחרים דיווחו על האטה בקצב ההורדה של אפליקציות ועל תקלות דומות בחנות האפליקציות למק

05.05.2016, 19:27 | עומר כביר

האפסטור, חנות האפליקציות לאייפון ולאייפד של אפל, החלה לסבול מתקלה היום (ה') ב-12:00 זמן ישראל, וסודרה רק בשעות הערב. מדובר בתקלה כללית שהשפיעה על כלל המשתמשים בחנות האפסטור, ועל חלק מהמשתמשים בחנות האפליקציות למק.

קראו עוד בכלכליסט

אפל לא פירטה את מהות התקלה, אלא רק ציינה ש"השירות לא עובד כמצופה לכל המשתמשים".”משתמשים סובלים מבעיה באפסטור", הוסיפה החברה. “אנחנו חוקרים ונעדכן כאשר שיתקבל מידע נוסף". מבדיקת "כלכליסט" עולה כי החנות עצמה היתה זמינה, ולפחות חלק מהמשתמשים מסוגלים לגלוש בחנות, לקנות ולהוריד אפליקציות - כך שהתקלה אינה קריטית ואינה מפריעה לעבודה השוטפת. עם זאת, ייתכן שבעבור חלק מהשתמשים האפסטור עבדה לאט מהרגיל.

חנות האפסטור של אפל חנות האפסטור של אפל חנות האפסטור של אפל

בדיקה מקיפה יותר, כולל דיווחים של מספר משתמשים בטוויטר, העלתה את הסברה שמדובר בבעיות במערכת החיפוש, וכי חלק מהאפליקציות בחנות לא הופיעו למשתמשים. כתוצאה מכך, אפליקציות כגון פריסקופ, ווייז וטאמבלר לא הופיעו בתוצאות החיפוש אלא אם הן כבר מותקנות על המכשיר של המשתמש. ככל הנראה, חנות האפליקציות למק סבלה מבעיה דומה.

בכל מקרה, הבעיה לא השפיעה על אפליקציות שכבר מותקנות על מכשיר המשתמש, כולל כאלו שזקוקות לחיבור רצוף לאינטרנט על מנת לתפקד, או על שירותי ענן ומדיה אחרים של אפל. כל אלו המשיכו לפעול כרגיל ללא כל תקלה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות