אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בתוך שבוע נטשו את גולן טלקום מעל 2,000 לקוחות צילום: צילום: אלכס קולומויסקי

בתוך שבוע נטשו את גולן טלקום מעל 2,000 לקוחות

מגמת הנטישה לא עוצרת: בשבוע הראשון של מאי כ־3,050 לקוחות התניידו לחברה, וכ־5,100 לקוחות נטשו אותה, מה שהציב את גולן בגיוס שלילי של כ־2,050 לקוחות

09.05.2016, 08:38 | אלירן מלכי
גולן טלקום ממשיכה לאבד לקוחות בקצב מסחרר. בשבוע הראשון של מאי כ־3,050 לקוחות התניידו לחברה, וכ־5,100 לקוחות נטשו אותה, מה שהציב את גולן בגיוס שלילי של כ־2,050 לקוחות בתוך שבוע אחד.

קראו עוד בכלכליסט

מגמת הנטישה ההמונית מגולן החלה החריפה בחודש האחרון, וההשערה היא שהסיבה לכך היא שאי הוודאות בנוגע לעתיד החברה, לאחר שהרשות להגבלים עסקיים מנעה ממנה להתמזג על סלקום, היא שמבריחה ממנה לקוחות. גם חובות ענק בהיקף של 600 מיליון שקל לסלקום לא תורמים לתדמיתה.

מיכאל גולן. השוק דורש ודאות, צילום: צילום: אלכס קולומויסקי מיכאל גולן. השוק דורש ודאות | צילום: צילום: אלכס קולומויסקי מיכאל גולן. השוק דורש ודאות, צילום: צילום: אלכס קולומויסקי

המרוויחות העיקריות מהמגמה הזו הן החברות המתחרות, פרטנר, פלאפון, סלקום ו־HOT mobile, הנהנות מהיקפי גיוס חיוביים בתקופה זו.

אם גולן טלקום לא תציג תוכניות עתידיות להתמודדות עם מצבה, כפי שדרש ממנה משרד התקשורת, היא ככל הנראה תמשיך לסבול מבריחת לקוחות.

על פי דיווחים של גולן, שנמסרו בדו"חות סלקום לבורסה ברבעון השלישי של 2015, לחברה היו בנובמבר כ־900 אלף לקוחות.

מתחילת 2016 הספיקה החברה לאבד כ־24 אלף לקוחות.

תגיות

50 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

48.
יש לי תוכנית חופשית ב29 שקל לחודש בגולן
לא מעניין אותי שום דבר, אם יקרוס אז יקרוס, נתחבר לרשת אחרת, עד אז... מתאים לי 29 שקל... חוץ מזה סוף סוף קמה חברה נורמאלית שעושה הכל ברשת, ניתוק, חיבור, הזמנת כרטיסי סים, שינוי חבילות - הכל אונליין, למה לעשות הכל בטלפון עם המתנה של שעתיים, אם אפשר להכנס לאתר ולהחליף חבילות, לשלם ולהזמין כרטיסי סים... זה ליגה אחרת, ככה שירות צריך להיות - את החסכון על השירות = חיסכון חודשי ללקוחות... הכל אונליין לא צריך לשלם משכורות לנציגי שירות ומכירות... הכל זול יותר, רק לתחזק טכנית את הרשת... הייתי רוצה לראות גם תוכניות של סים דאטה לטבלטים ב10 שקל לחודש... ותראו שכל לקוח הופך ל5 ביום אחד... כל אחד יחבר את ההטלפון, הלפטופ, הטבלט, הטבלט השני והרכב לאינטרנט...
שמעון , חיפה  |  09.05.16
47.
אני לא מבין. למה?
החברה עובדת? הסיבות שבגינה בחרתם בה תקפות? (ז"א לא המחיר ולא פרמטרים אחרים לא השתנו). אז מה החשש? נניח היא תקרוס- ו? היא לא תכבה את השאלטר ברגע אחד. תצא הודעה, יעבור קצת זמן שבמהלכו אנשים ינדדו לחברה אחרת. וגם אם תרחיש האימים יתקיים, לפתע כל מספרי הטלפון יפסיקו לעבוד, 3-4 ימים עם קו חלופי, או חלילה ללא קו בכלל עד שהסים החדש יתחיל לפעול- זה באמת כזה קריטי?
09.05.16
לכל התגובות