צילום: צילום: אלכס קולומויסקי
בתוך שבוע נטשו את גולן טלקום מעל 2,000 לקוחות
מגמת הנטישה לא עוצרת: בשבוע הראשון של מאי כ־3,050 לקוחות התניידו לחברה, וכ־5,100 לקוחות נטשו אותה, מה שהציב את גולן בגיוס שלילי של כ־2,050 לקוחות
09.05.2016, 08:38 | אלירן מלכי
גולן טלקום
ממשיכה לאבד לקוחות בקצב מסחרר. בשבוע הראשון של מאי כ־3,050 לקוחות התניידו לחברה, וכ־5,100 לקוחות נטשו אותה, מה שהציב את גולן בגיוס שלילי של כ־2,050 לקוחות בתוך שבוע אחד.
לעמוד כלכליסט-טק
לחצו כאן
קראו עוד בכלכליסט
מגמת הנטישה ההמונית מגולן החלה החריפה בחודש האחרון, וההשערה היא שהסיבה לכך היא שאי הוודאות בנוגע לעתיד החברה, לאחר שהרשות להגבלים עסקיים מנעה ממנה להתמזג על סלקום, היא שמבריחה ממנה לקוחות. גם חובות ענק בהיקף של 600 מיליון שקל לסלקום לא תורמים לתדמיתה.
המרוויחות העיקריות מהמגמה הזו הן החברות המתחרות, פרטנר, פלאפון, סלקום ו־HOT mobile, הנהנות מהיקפי גיוס חיוביים בתקופה זו.
אם גולן טלקום לא תציג תוכניות עתידיות להתמודדות עם מצבה, כפי שדרש ממנה משרד התקשורת, היא ככל הנראה תמשיך לסבול מבריחת לקוחות.
על פי דיווחים של גולן, שנמסרו בדו"חות סלקום לבורסה ברבעון השלישי של 2015, לחברה היו בנובמבר כ־900 אלף לקוחות.
מתחילת 2016 הספיקה החברה לאבד כ־24 אלף לקוחות.
50 תגובות לכתיבת תגובה