אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
וולמארט תחזיר את "מקבלי הפנים" כדי לקדם מכירות צילום: אי פי איי

וולמארט תחזיר את "מקבלי הפנים" כדי לקדם מכירות

כדי לצמצם את מקרי הגניבה, מקבלי הפנים גם יבדקו חשבוניות. המהלך מגיע על רקע תחרות קשה מול רשתות מוזלות אחרות

10.05.2016, 08:48 | שירות כלכליסט

ענקית הקמעונאות וולמארט מתאמצת למשוך קונים ולהגדיל מכירות ולשם כך היא תחזיר לפתחי הסניפים את מברכי הקהל, כפי שהיה מקובל בה בעבר לפי מסורת שהנהיג מייסד הרשת סם וולטון. לפי דיווח שהעלתה בדף הבית השבוע, מקבלי הפנים יוחזרו למרבית 5,000 הסניפים עד לאמצע הקיץ, במסגרת הניסיונות לשפר את השירות ללקוחות.

קראו עוד בכלכליסט

בסניפים שבהם נפוצים מקרי הגניבה, וולמארט תציב "מארח" שיקבל את פני הבאים, אבל גם יוודא שהלקוחות יוצאים עם חשבונית ביד. עובדים אלה יקבלו הכשרה מיוחדת, כיצד לסכל גניבות מהסניפים. לפני ארבע שנים הרשת החליטה לבטל את הפונקציה של מקבלי הפנים והעבירה אותם לאזורים אחרים בחנויות.

המהלך מתבצע במסגרת ניסיונות הקמעונאית לשפר את המכירות ואת השירות, זאת על רקע תחרות קשה מרשתות מוזלות אחרות ובהן רשת הכל הדולר ואמזון. וולמארט רשמה אמנם עליות בהכנסות בששת הרבעונים האחרונים, אך הן היו בעיקרן קטנות. וולמארט שואפת לאושש מכירות באמצעות שיפור חוויית הקנייה גם בדרכים אחרות. בין השאר, היא העלתה שכר לעובדים המשתכרים שעתית, משקיעה מאמצים גדולים יותר בניקיון החנויות ופותחת יותר קופות בשעות העומס.

קונים בסניף וולמארט בניו ג קונים בסניף וולמארט בניו ג'רזי | צילום: בלומברג קונים בסניף וולמארט בניו ג

תגיות