אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סיילפורס מנהלת מו"מ על רכישת חברת אימפליסיט הישראלית צילום: אוראל כהן

אקזיט

סיילפורס מנהלת מו"מ על רכישת חברת אימפליסיט הישראלית

על פי דיווח בדאו ג'ונס, ענקית הענן מעוניינת לרכוש את החברה מתל אביב שפיתחה מנוע חכם לניתוח תקשורת של אנשי מכירות עם לקוחות. העסקה מוערכת בעשרות מיליוני דולרים

10.05.2016, 10:43 | מאיר אורבך
ענקית הענן סיילספורסמנהלת מו"מ לרכישת חברת אימפליסיט הישראלית בתמורה לעשרות מיליוני דולרים, כך על פי דיווח בדאו ג'ונס. אימפליסיט היושבת בתל אביב ומעסיקה 17 אנשים, גייסה עד היום 3.3 מיליון דולר מהקרן האחרונה של ג'מיני על פי IVC . לא נמסרה תגובה מהחברה. סיילפורס מנוהלת ונוסדה על ידי מרק בניוף.

קראו עוד בכלכליסט

Implisit פיתחה מנוע חכם לארגונים שיודע לנתח ההתכתבויות של אנשי המכירות בארגון עם הלקוחות, לעדכן את מערכת ניהול הלקוחות בארגון (CRM) באופן אוטומטי, לזהות הזדמנויות מכירה ולהתריע עליהן בפני אנשי המכירות. המערכת האוטומטית יכולה לא רק לזהות הזדמנויות, אלא גם ללמוד את הארגון בו היא נמצאת, להתאים עצמה אליו ואף לבצע פעולות. למשל, היא יכולה להבין הצעת מחיר ששלח איש מכירות ללקוח ובעקבות זאת לעדכן את הסטטוס שלה במקומות שונים על גבי מערכת ה CRM במקום שאיש המכירות יבצע זאת באופן ידנית. המערכת יכולה גם לאחזר עסקאות מסוימות שלא קודמו דיו.

באמצעות יכולת ניתוח הטקסט מאפשרת המערכת של אימפליסיט הבנה של הסטטוס בו נמצאת המכירה, לעדכן אותה ולייצר תחזיות לגבי תמונת המכירות של החברה. בניגוד למערכות אוטומטיות אחרות כגון אינסייטרה או מינטיגו המערכת מנתחת תקשורת של אנשי המכירות עצמם (כמו מיילים, למשל) וכן חשופה לא רק למספר מצומצם של מנהלים אלא לכל שכבת ומקבלי ההחלטות בארגון - ומספקת להם תמונת מצב מקיפה על הארגון ויכולת המכירות שלו. המערכת איננה דורשת אינטגרציה ארוכה אלא מתחברת למערכת CRM קיימת, כמו למשל זו של סיילספורס, והתשלום עליה מתבצע מרחוק כשירות על גבי הענן ומחירו נקבע לפי כמות אנשי המכירות שהיא משרתת. היא מזכירה ביכולותיה את פרסוניטקס הישראלית הממוקדת יותר בסקטור של מכירות לארגונים ומתחרה בחברות Datahug ו-RelateIQ.

 , צילום: שאטרסטוק צילום: שאטרסטוק  , צילום: שאטרסטוק

החברה הוקמה על ידי גלעד רייכשטיין ואלעד דונסקי. רייכשטיין הוא יוצא משרד ראש הממשלה ואינטל, שגם שימש כמנהל השקעות בפקולטה היוקרתית למנהל עסקים של וורטון וקומקסט, ואף היה שותף להשקעה בדאבל ווריפיי הישראלית. רייכשטיין ודונסקי עבדו יחד במשרד ראש הממשלה במגוון תפקידים טכנולוגיים.

 

"אימפליסיט פותרת בעיה בסיסית ביותר במערכות CRM, שבה המידע שמוכנס למערכת הוא שגוי לעיתים ולעולם אינו שלם", אמר אלדר. "צוותי המכירות בארגונים מוגבלים ביכולת שלהם לבצע תחזיות מדויקות ולכן גם תהליכי קבלת ההחלטות סובלים מחוסר דיוקים".

תגיות