אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הסוף להודעות הטקסט המביכות? טלגרם מאפשרת לערוך הודעה שנשלחה צילום: יצרן

הסוף להודעות הטקסט המביכות? טלגרם מאפשרת לערוך הודעה שנשלחה

אפליקציית הצ'ט מנסה למשוך משתמשים חדשים בעזרת שני פיצ'רים ייחודיים: היכולת לערוך הודעות עד יומיים לאחר שנשלחו והאפשרות לתייג משתתפים בשיחה

16.05.2016, 11:28 | נמרוד צוק
פיצ'ר חדש וייחודי באפליקציית הצ'ט טלגרם: משתמשי השירות יוכלו מעתה לערוך הודעות לאחר שנשלחו. בנוסף, בגרסה החדשה שיצאה אתמול לאנדרואיד אייפון נוספו שיפורים כמו האפשרות לתייג כל משתתף בשיחה (בסגנון טוויטר או פייסבוק) כדי שיקבל התרעה על ההודעה ושיפורים למערכת החיפוש ולממשק המשתמש.

קראו עוד בכלכליסט

עריכת ההודעות תתאפשר עד יומיים לאחר שליחתה, באמצעות הקלקה ארוכה על ההודעה ובחירת Edit מתפריט האפשרויות. לאחר העריכה היא תסומן כהודעה ערוכה, כולל תאריך ושעת העריכה האחרונה, אבל ללא אפשרות לראות את הגרסאות הקודמות. אפשרות כזו אינה קיימת היום בפייסבוק מסנג'ר, ווטסאפ ומרבית אפליקציות הצ'ט האחרות, שמציעות רק למחוק הודעות בדיעבד. שירות שיחות אחד שכן מאפשר מזה זמן רב לערוך הודעות הוא זה של בלקברי.

ההודעה ששלחת באמצע הלילה? עכשיו אפשר לערוך אותה, צילום: יצרן ההודעה ששלחת באמצע הלילה? עכשיו אפשר לערוך אותה | צילום: יצרן ההודעה ששלחת באמצע הלילה? עכשיו אפשר לערוך אותה, צילום: יצרן

אפשרות התיוג נגישה באמצעות הוספת סימן ה-@ ובחירת המשתמש שרוצים לתייג מרשימה שנפתחת לאחר מכן. מסך החיפוש כולל עתה קרוסלה של משתמשים איתם שוחחת לאחרונה שמופיעה בראש המסך, כאשר בנוסף ניתן עתה להוסיף קיצורי דרך לשיחות ומשתמשים למסך הבית של המכשיר. שיפורי הממשק כוללים קיצורי דרך לבוטים, אפשרות נוחה יותר להעביר הודעות לצד שלישי והצגה של אמוג'יז כחלק מההתרעות על הודעות חדשות.

טלגרם נוסדה ב-2013 על ידי האחים היזמים ניקולאי פאבל דורוב, שאחראים גם לרשת החברתית הרוסית VK הנחשבת למקבילה המקומית לפייסבוק. האפליקציה הצליחה להגיע תוך זמן קצר למאות אלפי משתמשים קבועים, בעיקר בזכות ההצפנה החזקה שלה, ובחודשים האחרונים היא חווה צמיחה נוספת, שהביאה אותה בפברואר ל-100 מיליון משתמשים ולקצב גידול של 350 אלף משתמשים חדשים ביום.

עם זאת, יחסית לשירותים כמו ווטסאפ (מיליארד משתמשים בחודש) או פייסבוק מסנג'ר (שהגיעה ל-700 מיליון משתמשים) מדובר עדיין בשירות קטן, ונראה כי הפיצ'רים החדשים הם חלק מנסיונה של החברה להאיץ את צמיחתה עוד יותר ולהעביר אליה משתמשים שמאוכזבים מהמוצרים המרכזיים בקטגוריה.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות