אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אימון אישי: גיוון לרצים צילום: אוראל כהן

אימון אישי: גיוון לרצים

הסקילמיל משלב את האתגר שבריצה בחוץ עם תנאי סטודיו

24.05.2016, 08:46 | סיון אבוקאי
ריצה בחוץ בתנאי שטח ומשטחים שונים מזמנת אתגרים פיזיולוגיים החיוניים לפיתוח יכולות המתאמן, וכעת קיים מכשיר שנועד לשלב את האתגרים והיתרונות הפיזיולוגיים של הריצה בחוץ, עם תנאי סטודיו נוחים.

קראו עוד בכלכליסט

הסקילמיל (Skillmill) הוא מסילה המופעלת מכוח הריצה והתנועה של המתאמן בדרגת קושי משתנה, בהתאם למטרת האימון. "כל מה שעושים על מסילה בחדר כושר או באימון בחוץ, ניתן לקבל במכשיר אחד בתנאים נוחים באמצעות אפליקציה שמתחברת למכשיר", אומר המאמן קובי ביתן.

כחובבת ריצה נדרשו לי כמה דקות להתרגל לתנועה. במהלך האימון קיבלתי הוראות למשימות מורכבות כמו הישענות קדימה ודחיפה חזקה של הרגליים וריצה אחורית. האימון היה מאתגר ושילב מיומנות של זריזות, קואורדינציה וטווח תנועה, אך התנועה הלא טבעית על המכשיר גרעה מההנאה.

האימון מומלץ לפיתוח כושר כללי ומעניק גיוון לחובבי הריצה בחוץ או בחדר הכושר, אך נדרשת תקופת הסתגלות לטכניקה. האימון פחות מומלץ למתאמנים בתחילת דרכם היות שנדרשת יכולת כושר בסיסית ובניית טכניקת עבודה ייחודית למכשיר.

פרטים: 399 שקל למינוי חודשי הכולל שתי כניסות שבועיות לאימון אישי בקבוצה קטנה, או כרטיסייה של 12 שיעורים ב־65 שקל לאימון בודד בקבוצות קטנות. גו אקטיב, ויצמן 14 תל אביב.

מד קלוריות: באימון של שעה שורפים 400–800 קלוריות

Skillmill בגו אקטיב, צילום: אוראל כהן Skillmill בגו אקטיב | צילום: אוראל כהן Skillmill בגו אקטיב, צילום: אוראל כהן

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות