צילום: אתר פרמיירליג
ב-NBC חוגגים שיאי צפייה למשחקי הפרמיירליג בארה"ב
הרשת דיווחה כי משכה מעל 36 מיליון צופים לכיסוי הבלעדי שלה של הליגה האנגלית - עלייה של 36% לעומת עונת 2014-15
24.05.2016, 14:13 | שירות כלכליסט
הודות לחוזה שידור חדש, קבוצה עם סיכוי של 1 ל-5,000 שזכתה באליפות ורשת ABC נטוורקס ששידרה לראשונה משחקים, קבעה NBC ספורטס שיאי צפייה למשחקי הפרמיירליג בארה"ב, זו השנה השלישית ברציפות.
קראו עוד בכלכליסט
ב-NBC לא רק העלו את מספר הצופים לליגה, אלא גם הגבירו את העניין באמצעות הפיכת המשחקים לנגישים יותר. הוספת רשת USA נטוורקס העונה העניקה לאוהדים שני משחקים לצפייה בחלון של השעה 10 בבוקר, בנוסף למשחק ששודר ב-NBCSN.
ב-NBCSN גם הוסיפו תוכניות כמו הסדרה הדוקומנטרית "מאחורי הסמל" (Behind the Badge) שהעניקה מבט מאחורי הקלעים של קריסטל פאלאס, ספיישל על ההצלחה של לסטר האלופה וכן התוכנית Men in Blazers ו- Premier League Download שסיפקו לאוהדים רקע על הליגה. ל-NBC ספורטס בהחלט יש סיבות להיות אופטימית לקראת העונה הבאה, במיוחד בסיום פגרה עמוסה הכוללת את טורנירי היורו והקופה אמריקה , שיציגו לא מעט שחקני פרמיירליג שייצגו את המדינות שלהם.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה