אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
דומינו'ס פיצה מהמרת על פיצות בפיתוח השף אסף גרניט צילום: צביקה טישלר

דומינו'ס פיצה מהמרת על פיצות בפיתוח השף אסף גרניט

רשת הפיצריות משיקה תת מותג של פיצות שף, שפיתח עבורה גרניט עם השף אורי נבון. במקביל לדומינו'ס יימכרו הפיצות גם במסעדת מחניודה של גרניט

24.05.2016, 21:32 | אורנה יפת

דומינו'ס פיצה משיקה תת מותג חדש תחת השם "דומינו'ס פיצה שף". מדובר בפיצות ייחודיות שפיתח עבור הרשת השף אסף גרניט, ממסעדת מחניודה ואשר ישווקו תחת הקונספט Assaf Granit by Domino's Pizza. פיתוח המוצרים לווה גם על ידי השף אורי נבון והפיצות יימכרו גם במחניודה במקביל למכירתן ברשת דומינו'ס. פיתוח המוצרים ארך שנה וחצי, וההשקעה הכספית בפיתוח, כולל הוצאות השיווק ופרסום, עומדת על 6 מיליון שקל.

בניגוד לפיצות העגולות הרגילות, ליין הפיצות שף יהיה מלבני והן ייאפו בשיטה שתייצר בצק קריספי, שלא נמכר כיום ברשתות הפיצות. פיצות השף יימכרו ב-55 שקל בהזמנת פיצה משפחתית של דומינו'ס. הן כוללות שלושה טעמים: ארטישוק עם בצל עגבניות ושום, פיצת בצל בטעמים שונים ופיצה בשרית הכוללת פרוסות חזה בקר ופרמז'ן.  
פיצות השף של דומינוס, צילום: דן פרץ פיצות השף של דומינוס | צילום: דן פרץ פיצות השף של דומינוס, צילום: דן פרץ

ברשת עבדו בשנה וחצי האחרונות על פיתוח המותג ואף ערכו עם השף גרניט סיורים באיטליה ללמידת הקונספט.

לדברי יוסי אלבז, מנכ"ל דומינו'ס פיצה: "כמו בשווקים אחרים, חווינו בשנתיים האחרונות את השינוי שעובר החיך של הלקוח הישראלי. אנו מאמינים כי נוצרה הזדמנות ליצירת שוק גדול ומשמעותי עבור סגמנט פיצות הבוטיק. כמובילי שוק אנחנו צריכים לחדש על הזמן. זאת הסיבה שחברנו לשפים של מחניודה. בפיצות הבוטיק יש לנו שני יתרונות בולטים על פני המתחרים – פיצה שתגיע עד לבית הלקוח ובמחיר סביר לכל נפש".

תגיות

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
אדון חכם גדול מס' 1
לכל מי שקורא את הודעתו של מר 1 ואומר וואו! איזה עבודה בעיניים1111! חשוב להזכיר. התפוצה של בית עסק בארה"ב היא פי כמה מבית עסק בישראל. מדינת ניו ג'רזי שהאדון הזכיר, מונה אוכלוסייה של 8 מיליון איש. כן, כמו כל מדינת ישראל. מעבר למיסים מופחתים (אני משער לעצמי), עלות פתיחת עסק ותפעול זול יותר (שוב משער לא בדקתי), חומרים המיוצרים כנראה בדרך זולה יותר ו\או עלות שינועם זולה יותר, ועוד כהכנה וכהנה.... מביאים לכדי מצב שהמחיר מאד מאד אטרקטיבי לצרכן, ועדיין מניב רווח לבית העסק. חשוב לזכור, ישראל הינה מדינה בעלת שיעור מס גבוהה, מונה מספר רב של בתי עסק ותחרות על פני אותו שטח ואותה אוכלוסייה. דומינוס בארץ נאלצים להתחרות עם כל הרשתות המובילות האחרות על כל לקוח, להבדיל בארה"ב ניתן לטעון שהמצב קצת אחרת היות ומדובר במדינה ענקית ורווח פוטנציאלי בעבור כל עסק לאין שיעור בהשוואה למקומות אחרים. ועוד שלל סיבות. אינני כלכלן, אך אלה דברים די בסיסיים. אף עסק בעולם, לפחות אחד שמכבד עצמו, רוצה להצטייר כעסק תאב בצע, שסוחט את לקוחיו. יש כאלה עסקים, אולם בתחרות ענפה כמו בענף האוכל, מרבית הרשתות היו רוצות להיראות אטרקטיביות ככל שניתן ועדיין להרוויח כי אחרת לא ניתן להתקיים. אם אדון תגובה 1 חושב שאפשר להקים פה רשת תחרותית ולמכור פיצות ב ארבעה או חמישה דולרים, כולם צריכים להתפלל שרק יצליח. בפועל, הסיכוי שיטבע ויבקש חגורת הצלה כדי שלא ייכנס לחובות נשמע יותר הגיוני. למען הסר ספק, אני לא עובד באף רשת ומדובר בדעה אישית, על בסיס מספר רב של אנשים שחושבים שגילו את אמריקה. אם אני מדבר שטויות, עמכם הסליחה.
יוסיק , קק  |  25.05.16
לכל התגובות