אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סנוקרת לקמפיין: באירלנד הורידו את הפרסומת לבירה של המתאבק קונור מקגרגור צילום: איי פי

סנוקרת לקמפיין: באירלנד הורידו את הפרסומת לבירה של המתאבק קונור מקגרגור

אלוף הלחימה האולטימטיבית מכה יריבים לפרנסתו, אך לפי רגולציית הפרסום באירלנד הוא "גיבור הצעירים". בשל מעמד זה, פרסומת לבאדוויזר בכיכובו נאסרה לפרסום על ידי הרשות המפקחת על הפרסום באירלנד, משום לדמויות גיבורי תרבות אסור לפרסם אלכוהול

26.05.2016, 10:34 | שירות כלכליסט

האלוף הנוכחי במשקל נוצה של אליפות הלחימה האולטימטיבית (UFC), קונור מקגרגור, אמנם מכה מידי ערב יריבים בזירה, אך לפי רגולציית הפרסום באירלנד הוא "גיבור הצעירים". בשל מעמד זה, פרסומת לבירת באדוויזר בכיכובו נאסרה לפרסום על ידי הרשות המפקחת על הפרסום באירלנד (ASAI). על פי התקנון של הרשות, דמויות גיבורי תרבות לא יכולות לפרסם אלכוהול.

קראו עוד בכלכליסט

בבאדוויזר הכחישו כי מקגרגור הוא "גיבור בולט של הצעירים", והוסיפו כי הפרסומת "שודרה רק בערוצים ובמהלך תכניות עם רוב של קהל מבוגרים בערוצי התקשורת המסורתיים והדיגיטליים"., צילום: איי פי בבאדוויזר הכחישו כי מקגרגור הוא "גיבור בולט של הצעירים", והוסיפו כי הפרסומת "שודרה רק בערוצים ובמהלך תכניות עם רוב של קהל מבוגרים בערוצי התקשורת המסורתיים והדיגיטליים". | צילום: איי פי בבאדוויזר הכחישו כי מקגרגור הוא "גיבור בולט של הצעירים", והוסיפו כי הפרסומת "שודרה רק בערוצים ובמהלך תכניות עם רוב של קהל מבוגרים בערוצי התקשורת המסורתיים והדיגיטליים"., צילום: איי פי

הפרסומת, שנקראת "לחלום בגדול" מראה את הלוחם באמנויות משולבות מהלך ברחבי דבלין, כשהוא מקריין נאום מעורר השראה. אולם ב-ASAI הביעו דאגה מכך שמודל חיקוי של ילדים יהיה מקושר ל"פרסומת למשקה אלכוהולי לצד הזמנה להשתתף בתחרות ולחלום בגדול".

רשת הטלוויזיה האירית RTE כבר סירבה במרץ לשדר את הפרסומת, בשל הפרה של התקנות.

"הוועדה, בהתייחס למעמד של קונור מקגרגור כאלוף העולם, נחשב כגיבור של צעירים לפי סעיף 9.7 (ג) של התקנון", נכתב בהצהרה שפרסמה הרשות. לפיכך סיכמו ברשות כי הפרסומת "מפרה" את התקנון ואסרה על שידורה. מנגד, נדחתה תלונה לפיה הפרסומת מקשרת בין ספורט אלים ואלכוהול, מכיוון ש"לא הוצגה אגרסיביות בפרסומת או שהייתה התייחסות לספורט".

בבאדוויזר הכחישו כי מקגרגור הוא "גיבור בולט של הצעירים", והוסיפו כי הפרסומת "שודרה רק בערוצים ובמהלך תכניות עם רוב של קהל מבוגרים בערוצי התקשורת המסורתיים והדיגיטליים".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות