אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ירידה במכירות וברווח הנקי של אסם ברבעון הראשון צילום: עמית שעל

ירידה במכירות וברווח הנקי של אסם ברבעון הראשון

המכירות בישראל שמרו על רמתן לעומת הרבעון המקביל, והירידה נבעה מסגירת פעילות Veggie Patch, שניסתה למכור את מוצרי טבעול בארה"ב. הרווח הנקי עמד על 102.1 מיליון שקל, ירידה של 1.4% לעומת הרבעון המקביל

29.05.2016, 08:06 | גיל קליאן

אסם, חברת המזון השלישית בגודלה בישראל מדווחת על ירידה במכירות. החברה דיווחה היום (א') על ירידה של 2.3% למכירות של כ-1.1 מיליארד שקל.

קראו עוד בכלכליסט

המכירות בישראל שמרו על רמתן לעומת הרבעון המקביל, והירידה נבעה מסגירת פעילות Veggie Patch, שניסתה למכור את מוצרי טבעול בארה"ב. הרווח הנקי עמד על 102.1 מיליון שקל, ירידה של 1.4% לעומת הרבעון המקביל.

המכירות של אסם בישראל עמדו על כ-900 מיליון שקל, כמעט ללא שינוי. בחו"ל, המכירות ירדו ל-152 מיליון שקל, והושפעו לצד הפסקת פעילות טבעול בארה"ב, גם משערי חליפין.

הרווח התפעולי של אסם עמד על 138.4 מיליון שקל, ירידה של 2%. הירידה ברווח התעפולי נבעה בעיקר מהירידה במכירות של החברה.

אסם רשמה ירידה של 25% בהוצאות המס, על רקע הכנסת מס חד פעמית בגלל הורדת מס החברות. הכנסה זו שיפרה את השורה התחתונה של החברה.

איציק צאיג מנכ"ל אסם, צילום: עמית שעל איציק צאיג מנכ"ל אסם | צילום: עמית שעל איציק צאיג מנכ"ל אסם, צילום: עמית שעל

תגיות