אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הנטישה ההמונית מגולן טלקום: מתחילת החודש איבדה החברה כ-11 אלף לקוחות צילום: עמית שעל

הנטישה ההמונית מגולן טלקום: מתחילת החודש איבדה החברה כ-11 אלף לקוחות

הבריחה מגולן עושה טובה לחברות הסלולר המתחרות - המובילה בגיוס בחצי שנה האחרונה היא HOT מובייל עם 5,115 לקוחות נטו שהתניידו לתוך החברה

29.05.2016, 20:14 | אלירן מלכי

גולן טלקום ממשיכה לאבד לקוחות בקצב מסחרר ולא מצליחה לעצור את הסחף ממנה החוצה. על פי נתוני הניוד של חודש מאי, גולן איבדה מתחילת החודש כ-11,270 לקוחות נטו שבחרו להתנייד החוצה מהחברה. הבריחה ההמונית מגולן השאירה את שאר החברות בגיוס חיובי של לקוחות. החברה המובילה בגיוס בחצי שנה האחרונה היא עדיין HOT מובייל עם 5,115 לקוחות נטו שהתניידו לתוך החברה בעקבות מבצעים אגרסיביים ש-HOT ממשיכה לקדם.

קראו עוד בכלכליסט

מימין מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי, מנכ"ל סלקום ניר שטרן ומנכ"ל גולן טלקום מיכאל גולן, צילום: אלכס קולומויסקי, אוראל כהן מימין מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי, מנכ"ל סלקום ניר שטרן ומנכ"ל גולן טלקום מיכאל גולן | צילום: אלכס קולומויסקי, אוראל כהן מימין מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי, מנכ"ל סלקום ניר שטרן ומנכ"ל גולן טלקום מיכאל גולן, צילום: אלכס קולומויסקי, אוראל כהן

סלקום הצליחה לרשום גיוס נטו של כ- 1,748 לקוחות נטו שהתניידו לחברה. פרטנר וסלקום נחלשו מאוד בגיוסי הנטו לעומת חודש שעבר, אך הן עדיין רושמות גיוס חיובי של כ-679 וכ-224 בהתאמה.

לראשונה מתחילת השנה, חברת טלזר הוירטואלית מצליחה לפתוח מבערים ולרשום גיוס נטו של 2,040 לקוחות שהתניידו אל החברה לנוכח המחירים הנמוכים שהחברה מציעה ומצליחה לשמור על התחרות. רמי לוי תקשורת, המתקרב כבר לכ-130 אלף לקוחות, רושם גיוס חיובי של 1,256 לקוחות נטו.

תגיות

29 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

28.
מברך את גולן על החיסכון
הייתי בין הראשונים שנרשמו לשרות של סלקום. בלית ברירה שילמתי כמו כולם מחירים מופרזים בין350 ל450 ש"ח לחודש בהמלצת נכדי עברתי לגולן עם אישתי וכיום אני משלם 47 ש"ח עבור שני ניידים כפנסיונר זה ממש חיסכון משמעותי ואני בטוח שכמוני יש עוד אלפי פנסיונרים שמברכים את גולן שחכתם כמה שילמתם לכל החברות האחרות. אני נשאר בגולן ומברך אותו שיצליח להתמודד עם כל הקנאים בהצלחתו
יהודה , שפלה  |  30.05.16
27.
מאז שניסה למכור לסלקום
במשך זמן רב הייתי אצלנו למרות שהציעו לי הצעות טובות יותר, האינטרנט בגולן איטי מאוד והעדפתי פחות נפח ויותר מהירות אבל נשארתי מתוך מחויבות לאנשים הגונים. כשהודיע שהוא מוכר לסלקום, עברתי יחד עם כל המשפחה. הוא העדיף במקום להעלות מחירים, פשוט להמכר לסלקום שזה אותו דבר או גרוע יותר אבל חשב שזה נשמע טוב יותר למכור ולעצום עיניים ממה שיקרה
30.05.16
26.
לכל הטוקבקיסטים שאומרים שגולן עשה עלינו סיבוב:
אני מוכן (אפילו מבקש) חברות נוספות ממגזרים נוספים יעשו עלי סיבובים כמו שגולן עשו עלי: - בשוק החלק - בשוק הטלוויזה - בשוק הביטוח - בשוק המזון - בשוק הרכב אני רוצה עוד סיבובים כמו שגולן עשה עלי, וחסך וחוסך לי מאות רבות של שקלים בהוצאות על הסלולר בכל חודש. שעשה על סיבוב כזה גדול - שכבר שכחתי ביטויים כמו מספרים נבחרים, שעת שפל, למנויים בתוך הרשת , בנק דקות ועוד כל מיני מושגים יפים כאלו. פשוט לא יאמן איזה תודעת צרכנות רדודה יש לעם שלנו. אולי בעצם מגיע לנו יוקר המחייה שיש פה ... אחרת אין לי הסבר איך עדיין יש לסלקום אורנג' ופלאפון לקוחות.
b  |  30.05.16
25.
עבדתי בחברה הזו ואני מכיר מקרוב
התנהלות החברה היא בזויה וכושלת מאוד נציגים של גולן טלקום בורחים ממנה בגלל שאין הסכם עם ההנהלה שמסרבת לחתום עם ועד של גולן טלקום,ההנהלה אינה מכירה בועד הנציגים מושפלים ולא מקבלים את מה שמגיע להם,הבטחות לחוד ומציאות לחוד ישנה גברת אחת השולטת במוקד וממנה כולם פוחדים ספק אם מיכאל גולן יודע מה קורה בחברה שלו.הנציגים עוזבים בגלל יחס משפיל ושכר נמוך ואז עולות זמני ההמתנה ל50 דקות!זה הסיבה שאתם ממתינים על הקו! אני תומך במכירת החברה לסלקום. בעיות בקליטה ובגלישה בגלל האנטנות שמיכאל לא מסכים להקים. מחירים זולים ושירות גרוע זה מה שמקבלים! החברה הזו הביאה על עצמה את קריסתה...וחבל מאוד
עובד גולן לשעבר , רמת גן  |  30.05.16
לכל התגובות