מייסדת מותג משקפיים זכתה בתחרות נשים יזמיות
שרון עזרא שייסדה את המותג Quattrocento שנמכר באינטרנט, זכתה בתחרות של מרקספייס לאחר שנבחרה מבין 52 מיזמים שהוקמו ומנוהלים על ידי נשים. מייסדת מרקספייס: "נשים מהוות רק 20% מהעוסקים בהייטק. יצירת איזון בין המינים הוא אינטרס של כולם"
שרון עזרא שייסדה את מותג המשקפים האיטלקי Quattrocento, זכתה אתמול (ב') בתחרות של נשים יזמות בתחום ההייטק לאחר שנבחרה מבין 52 מיזמים שהוקמו ומנוהלים על ידי נשים. שרון, בוגרת בהצטיינות של מכללת שנקר, מעצבת את הדגמים של משקפי השמש ומשקפי הראיה ומוכרת אותם במחיר קבוע ונמוך יחסית של 105 יורו. המשקפיים נמכרות באינטרנט, בחנויות בערים הגדולות באיטליה והוצגו בתערוכות ותצוגות.
בתחרות, שנערכה במשרדי מרקספייס בתל אביב, שפטו נשים בלבד והשתתפו בה נציגי קרנות הון סיכון, משקיעים וחברות הייטק גדולות. בין המתמודדות הנוספות בתחרות מייסדות של מיזמים לסחר חליפין בין נשים בלבד, עיצוב עצמי און ליין של תכשיטים שמאפשר לכל אדם לעצב לעצמו תכשיט מיוחד ושונה לפי טעמו, משחקים לילדים ללא חלוקה מגדרית של תפקידי גברים ונשים, שימוש בחוכמת המונים לפיתוח עסקים ועוד.
התחרות היא יוזמה של ספיר שפיגל, מייסדת ומנהלת מרקספייס, במטרה לעודד נשים, שמהוות כיום רק כ-20% מהעוסקים בתחום ההייטק. לדבריה, יצירת איזון בין המינים בתחום ההייטק הוא אינטרס של כולם ויוצר חברה יעילה, פוריה יותר עם מגוון רחב של רעיונות ונקודות מבט שונות. לנשים יש תרומה עצומה הן בעולם העסקים והן במיזמים מיוחדים שפונים בעיקר לקהל של נשים והורים מתוך הבנה של צרכיהם, כפי שבא לידי ביטוי אצל המתמודדים בתחרות. הזוכה קיבלה משרד מאובזר ומעוצב במתחם מקרספייס וסיוע בליווי וקידום המיזם.
תגובה אחת לכתיבת תגובה