אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אדידס תשלם להתאחדות הכדורגל הגרמנית 70 מיליון יורו בעונה צילום: איי פי

אדידס תשלם להתאחדות הכדורגל הגרמנית 70 מיליון יורו בעונה

ענקית בגדי הספורט אדידס תשלם את הסכום במסגרת חוזה הספונסרשיפ המורחב עם התאחדות הכדורגל הגרמנית בשנים 2016 עד 2019

19.06.2016, 14:35 | שירות כלכליסט

ענקית בגדי הספורט אדידס תשלם 70 מיליון יורו (79 מיליון דולר) בשנה במסגרת חוזה הספונסרשיפ המוארך שלה עם התאחדות הכדורגל הגרמנית (DFB), כך על פי דיווח ביומון בילד.

קראו עוד בכלכליסט

נבחרת גרמניה אדידס, שלפי ההערכות משלמת 25 מיליון יורו בשנה תחת החוזה הנוכחי, תמשיך לספק את מדים לנבחרת הלאומית הגרמנית. אדידס החלה את השותפות ארוכת הטווח שלה עם ההתאחדות הגרמנית ב-1958, אף שיריבתה נייקי הייתה מעוניינת להשיג לעצמה את החוזה, צילום: איי פי נבחרת גרמניה אדידס, שלפי ההערכות משלמת 25 מיליון יורו בשנה תחת החוזה הנוכחי, תמשיך לספק את מדים לנבחרת הלאומית הגרמנית. אדידס החלה את השותפות ארוכת הטווח שלה עם ההתאחדות הגרמנית ב-1958, אף שיריבתה נייקי הייתה מעוניינת להשיג לעצמה את החוזה | צילום: איי פי נבחרת גרמניה אדידס, שלפי ההערכות משלמת 25 מיליון יורו בשנה תחת החוזה הנוכחי, תמשיך לספק את מדים לנבחרת הלאומית הגרמנית. אדידס החלה את השותפות ארוכת הטווח שלה עם ההתאחדות הגרמנית ב-1958, אף שיריבתה נייקי הייתה מעוניינת להשיג לעצמה את החוזה, צילום: איי פי

אף ששני הצדדים עדיין לא הכריזו רשמית על העסקה, בעיתון מדווחים כי ההסכם המוצע החדש יימשך ארבע שנים בין 2016-2019.

אדידס, שלפי ההערכות משלמת 25 מיליון יורו בשנה תחת החוזה הנוכחי, תמשיך לספק את מדים לנבחרת הלאומית הגרמנית. אדידס החלה את השותפות ארוכת הטווח שלה עם ההתאחדות הגרמנית ב-1958, אך שיריבתה נייקי הייתה מעוניינת להשיג לעצמה את החוזה.

אדידס מסרה ביום חמישי כי היא מצפה שהמכירות של מוצרים הקשורים לכדורגל יטפסו השנה לשיא של 2.5 מיליארד יורו (2.2 מיליארד דולר), על רקע האסטרטגיה המשופרת שאימצה החברה בכל הקשור למכירות הכדורגל.

אדידס העלתה את תקציב השיווק שלה מאז הודחה על ידי נייקי ב-2014 מתואר מותג נעלי הכדורגל המוביל בעולם. המנכ"ל הרברט היינר אמר בשבוע שעבר שמכירות הנעליים, החולצות והכדורים צפויות לעלות השנה ב-14%, זאת לאחר רבעון ראשון מבטיח.

לדבריו של היינר, אדידס הצליחה לעקוף את נייקי במכירות נעלי כדורגל על ידי הרחבת נתח השוק שלה ל-36% בחמשת השווקים המובילים באירופה. "ההתנעה מחדש שביצענו לעסקי נעלי הכדורגל לפני 12 חודשים משתלמת", הכריז היינר. "הרחבנו את נתח השוק שלנו בשווקים מרכזיים, ומבחר הנעליים שלנו מהדהד בצורה חיובית בקרב קהל היעד הצעיר".

נעלי כדורגל וכדורים מייצגים מחצית מהכנסות החברה בתחום הכדורגל, כשמכירות החולצות מייצגות את שאר ההכנסה. מוצרי הכדורגל תורמים 13% לכלל ההכנסה של אדידס.

9 מבין 24 הנבחרות המשתתפות בטורניר יורו בצרפת הן שותפות של אדידס, ביניהן האלופה היוצאת ספרד ואלופת העולם גרמניה. לנייקי יש הסכמים עם 6 נבחרות, ביניהן המארחת צרפת ואנגליה, ואילו לפומה יש חמש נבחרות, ביניהן איטליה.

היינר הוסיף כי הוא מקווה להשיג הסכם לחדש את אספקת המדים לנבחרת גרמניה לפני פרישתו באוקטובר, אז יוחלף על ידי קספר רורסטד.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות