אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שחייה בהתכתבות צילום: אלעד גרשגורן

שחייה בהתכתבות

נעמה בלזר-איזנברג, דור שלישי לשושלת רשת גליק, משיקה אתר אינטרנט שמאפשר לכל אחת לעצב לעצמה בגד ים: "לא כולן צריכות למדוד בחנות"

03.07.2016, 08:39 | מורן לונדון

"סבא שלי הגיע לפה מאירופה אחרי מלחמת העולם השנייה, ואמר 'חם. פה יילכו לים'. לכן הוא הקים בארץ מתפרה לבגדי ים". כך מספרת בחיוך נעמה בלזר־איזנברג (37, בנימינה), דור שלישי למותג בגדי הים גליק שהקים סבה לפני 60 שנה בחיפה. "סבתא שלי תפרה את בגדי הים ביד, וזו היתה ההתחלה".

לבחור ולצבוע

השנים שעברו מאז הקמת המותג ועד היום שוזרות בתוכן סיפור מעניין שמדגיש את השינויים בין הדורות ומספר איך חזון אחד, פשוט אך מדויק, הפך לאימפריה. אמנם הדור החדש ממשיך את הקו של סבא וסבתא, אבל בלזר־איזנברג הכניסה לשם דם צעיר עם רעיונות שנכונים לעולם של היום, ובשבוע שעבר עלה האתר החדש של המותג, שמאפשר הרכבה אישית של בגדי ים. הלקוחה נכנסת לאתר, בוחרת חלק תחתון ועליון או בגד ים שלם וצובעת כל חלק לפי טעמה האישי. בגד הים נתפר בארץ ומגיע עם שליח אחרי שבוע.

"החנות הראשונה של גליק, שקיימת עד היום, בחיפה, היא מוקד עלייה לרגל עבור בנות הצפון", מספרת בלזר־איזנברג. "בשנים האחרונות אנחנו כבר מוכרים גם במרכז, משווקים בחנויות ויש לנו 12 סניפים".

בלזר־איזנברג. להיות טרנדיים אך רגישים לסוגי גוף שונים, צילום: אלעד גרשגורן בלזר־איזנברג. להיות טרנדיים אך רגישים לסוגי גוף שונים | צילום: אלעד גרשגורן בלזר־איזנברג. להיות טרנדיים אך רגישים לסוגי גוף שונים, צילום: אלעד גרשגורן

מסבתא ועד סין

המתפרה הקטנה של סבתא כבר גדלה מזמן. היום בגדי הים מעוצבים בארץ, אך נשלחים לייצור בסין, ועדיין יש איזשהו שחרור בחוויית הקנייה בגליק שמשרה את המשפחתיות של המותג. "סבא שלי היה הראשון בארץ שאפשר לקנות שני חלקי בגד ים בשתי מידות שונות. מימיו הראשונים של העסק אנחנו מציעים בגדי ים לנשים ממידה 44–46".

מלבד זאת היתה ועודנה האפשרות להיפגש עם נציגים של הרשת ולהתאים את בגדי הים לצרכים מיוחדים. "כשעושים בגד ים צריך להביא בחשבון שעם החשיפה שלו מגיעות בעיות אישיות של הלובש. ונתנו לזה מקום: צלקות שצריך להסתיר, פתרונות לכרותות שד, חגורות בטן ועוד", היא מספרת. "מאז ומתמיד היה חשוב לנו לתת לזה מענה".

איך נשים מסתדרות עם קנייה אונליין, בעיקר כאלה שיש להן בעיות מיוחדות?

"ברור לנו שלא כולן יכולות לקנות אונליין. אלה שזקוקות לפתרונות מיוחדים ימשיכו להגיע אלינו. האתר נועד לבנות שמעוניינות להרכיב לעצמן בגד ים ברמה מסוימת של פרסונליזציה. לא כולן צריכות לבוא לחנות ולמדוד, אז החלטנו להקליל את התהליך ולהפוך אותו לכיפי במיוחד".

להלביש נשים אמיתיות

כרגע מציע האתר עשרה דגמים ו־14 צבעים חלקים (המחיר לרגל ההשקה הוא 299 שקל לבגד ים). בהמשך יהיו פרינטים, ומי שלא תהיה מרוצה מבגד הים שעיצבה תוכל להחזירו ולקבל זיכוי מלא לקנייה בחנויות הרשת.

עוד מוצר מדליק במיוחד שפותח שם לאחרונה הוא בגד ים שלם שחתוך בכל מיני מקומות והלובשת יכולה לקשור את החתכים שלו כראות עיניה במעין סריגת קרושה פשוטה שמשנה את המחשופים והדוגמה (מחיר ההשקה הוא 199 שקל).

"שיטות השיווק ואופי הצרכנות הולכים ומשתנים, ויש לנו מספיק ידע וניסיון להגיש את זה ללקוחות בתחום רגיש כמו בגדי ים", מסכמת בלזר־איזנברג. "אני חושבת שכשסבא שלי בנה את העסק, עמדו לנגד עיניו צרכים של נשים אמיתיות. הוא הנחיל לדנ"א של המותג את הרעיון שאפשר להיות אופנתיים וטרנדיים אך גם רגישים לסוגי גוף שונים. אנחנו לא נרתעים מצרכים של לקוחות ומנשים אמיתיות".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות