אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עסק אסתטי צילום: עמית שעל

עסק אסתטי

מעצבות הפנים לוסי ויקנין וליטל רוזנשטיין הפכו במקרה את חשבון האיסטגרם שלהן לעבודה

05.07.2016, 08:35 | מורן לונדון

האינסטגרם משלב בין שני כוחות עמוקים: זיכרונות ורגעים אישיים לצד הגשה אמנותית, שמתאגדים יחד לכדי אגו מנופח. אבל מלבד אלה שחושבים שהחשבונות שלהם הכי יפים, יש כאלה שכל השאר חושבים כמוהם. לוסי ויקנין (38, מראשון לציון) וליטל רוזנשטיין (37, מתל אביב) הן דוגמה טובה לכך, והן אפילו הצליחו לעשות מזה קריירה.

"זה התחיל כתחביב", מספרות רוזנשטיין וויקנין, "נדבקנו בחיידק האינסטגרם ויצרנו תמונות לחשבון הפרטי".

הכל התחיל לפני 4 שנים

 

השתיים חברות כבר 16 שנה, ולפני ארבע שנים הקימו יחד עסק לעיצוב פנים. תוך כדי עבודה משותפת הן סייעו זו לזו בחשבונות האינסטגרם האישיים. כל אחת יצרה לעצמה עמוד המשקף את האמנות שלה. החשבון של ליטל עוסק באוכל וצבע, ובחשבון של לוסי יש דמות מאוירת שבראה, ובדרך כלל היא משלבת בתמונה עצם ממשי שהופך לחלק מהציור. העמודים שלהן שונים, אך החוט המקשר הוא ללא ספק האסתטיקה המוקפדת שלהן.

מימין עיצוב תמונה לקסטרו, עיצוב אישי של רוזנשטיין, צילום: ליטל רוזנשטיין ולוסי ויקנין מימין עיצוב תמונה לקסטרו, עיצוב אישי של רוזנשטיין | צילום: ליטל רוזנשטיין ולוסי ויקנין מימין עיצוב תמונה לקסטרו, עיצוב אישי של רוזנשטיין, צילום: ליטל רוזנשטיין ולוסי ויקנין

כשתחביב הופך לעסק

עם הזמן השתיים משכו אליהן עוקבים רבים. "ביקשו שנצלם תמונות לעמודי אינסטגרם עסקיים", מספרת רוזנשטיין. ויקנין מוסיפה: "בהתחלה הדפנו את זה, כי אנחנו מעצבות פנים, אבל בשלב מסוים החלטנו לנסות".

 

היום כבר יש להן עשרות לקוחות כמו קסטרו, תנובה ונספרסו, שמקבלות מהן מאגר תמונות לשימוש באינסטגרם.

 

איך אתן מתאימות תמונות לחברות מזון, אופנה, עיצוב וכדומה?

"היום יש לנו נוסחה מדויקת למה שעובד באינסטגרם", מסבירה ויקנין. רוזנשטיין מוסיפה: "התמונות צריכות להיות טיפה מחוספסות, לא מטופלות וערוכות לגמרי. המטרה היא לעורר השראה".

בעבר לא ידעו איך להקצות תקציבים לרשתות חברתיות על חשבון פרסומים במקומות אחרים. יש שינוי?

"אנחנו רואות שבעלי עסקים מבינים שרשתות חברתיות ואינסטגרם בפרט הם המקום להיות בו, ומפנים תקציבים", מסבירה ויקנין. "בנינו הרצאה על התנהלות בעולם הזה למשרדי פרסום ושיווק".

מימין ליטל רוזנשטיין ולוסי ויקנין, צילום: עמית שעל מימין ליטל רוזנשטיין ולוסי ויקנין | צילום: עמית שעל מימין ליטל רוזנשטיין ולוסי ויקנין, צילום: עמית שעל

ההצלחה של החשבונות הפרטיים שלהן הביאה אולי לקריירה שנייה בתחום האינסטגרם, אבל גם להצלחה בקריירת עיצוב הפנים, מה שמוכיח שהפרסום במדיה הזאת עובד.

"האינסטגרם פותח דלתות", אומרת ויקנין. "יש לנו פינה בערוץ 10 בנושא עיצוב פנים שקיבלנו לפני ארבעה חודשים".

תגיות