אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אימון אישי: מר גמיש צילום: אוראל כהן

אימון אישי: מר גמיש

הפלקסי בר מצטרף לשורת עזרי הספורט - מרענן לכם תרגילים מוכרים ומעיר שרירים רדומים

12.07.2016, 08:50 | סיון אבוקאי

שיעורי הסטודיו מתפתחים כל הזמן - עוד אביזר, עוד טכנולוגיה ועוד צבע נכנסים אליהם כדי לגוון. אם האביזרים מספיק יעילים (או שיש להם מערך שיווק טוב), הם משולבים בשיעורי העיצוב ולעתים הם הבסיס שעליו נבנה שיעור שלם. ב

ין האביזרים הפופולריים ניתן למצוא פיטבול, גומייה נמתחת, כדור כוח ורצועות TRX. הפעם התנסיתי בפלקסי בר - מקל ארוך ואלסטי המונע בכוח ידו של המתאמן ובהנעתו נשלח רטט לכל הגוף שיוצר חוסר איזון.

שגית לב ארי והפלקסי בר, צילום: אוראל כהן שגית לב ארי והפלקסי בר | צילום: אוראל כהן שגית לב ארי והפלקסי בר, צילום: אוראל כהן

בהדרכתה של שגית לב-ארי, מאסטרית בתחום, אחזתי את הפלקסי בר לכל אורך האימון, אשר התנהל כשיעור עיצוב:

שכיבות סמיכה, כפיפות בטן, מכרעים וכדומה. הרטט של המקל וחוסר האיזון אתגרו את תרגילי העיצוב המוכרים, ובזכותם הצלחתי לעבוד גם על שרירים קטנים ועמוקים, שהשליטה בהם קשה יותר ולכן גם חיזוקם מורכב יותר. היתרון העיקרי בפלקסי בר הוא נוחות תפעול המקל והתאמתו לדרגת הקושי של המתאמן. הוא מומלץ מכיוון שחיזוק שרירי הליבה נחוץ בכל תחום ובכל גיל. נהניתי מאוד מהגיוון ומהחידוש שהוא מעניק לתרגילים המוכרים - אך רק כחלק מתוכנית אימונים כוללת, אחרת עלולים להשתעמם.

פרטים: ישגב ספורט, יהונתן 42 תל אביב; 250 שקל לאימון אישי. 65 שקל לאימון קבוצתי.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות