אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
25 מיליון שקל הושקעו בפרסומות במהלך משחקי היורו - פי 3 ממונדיאל 2014 צילום: אם סי טי

25 מיליון שקל הושקעו בפרסומות במהלך משחקי היורו - פי 3 ממונדיאל 2014

המפרסמים הבולטים ביורו היו ביטוח ישיר עם השקעה של כ־1.1 מליון שקל בפרסומת להצטרפות לפוליסה בסמארטפון, סוכנות רכב לים התיכון עם דגמי פיאט וסובארו חדשים, בנק לאומי עם שירותי הדיגיטל, ישראכרט המציעה חנויות אינטרנטיות ומגדל עם שלל ביטוחי רכב, דירה ובריאות

12.07.2016, 08:37 | אוריאל דסקל

160 מפרסמים ישראלים השקיעו כ־25 מיליון שקל בפרסומות ששודרו במהלך תשדירי יורו 2016 בטלוויזיה, כמעט פי שלושה משווי זמן האוויר שנמכר במונדיאל 2014. כך עולה מנתונים של יפעת בקרת פרסום, שבדקה את תשדירי היורו בערוצים 1, 2 ו־10 מול תשדירי המונדיאל בערוצים 1 ו־2.

קראו עוד בכלכליסט

המפרסמים הבולטים ביורו היו ביטוח ישיר עם השקעה של כ־1.1 מליון שקל בפרסומת להצטרפות לפוליסה בסמארטפון, סוכנות רכב לים התיכון עם דגמי פיאט וסובארו חדשים, בנק לאומי עם שירותי הדיגיטל, ישראכרט המציעה חנויות אינטרנטיות ומגדל עם שלל ביטוחי רכב, דירה ובריאות. עוד עולה מהבדיקה של יפעת שלפרסום ביורו "אופי משלו", ושהקטגוריות המובילות היו רכבים פרטיים עם בולטות לפיאט, סקודה ויונדאי, בנקים וחברות הביטוח השונות, זאת בניגוד לתוכניות הריאליטי שבהן היתה עדיפות לפרסומות של רשתות שיווק, רשתות אופנה, מכשירי חשמל ומשקאות קלים.

נתי יעקבי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום נתי יעקבי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום נתי יעקבי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום

נתי יעקבי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, אמר: "משדרים כדוגמת היורו הם שעתם היפה של המותגים המכוונים לקהל יעד גברי. קוקה־קולה ויונדאי בלטו בפרסומות כנותני החסות, אולם לא מעט פרסומות התחברו לנרטיב הטורניר כמו AIG עם חסויות היתוליות של מריאנו בנושאי כדורגל וביטוח, ואפילו בנק לאומי שהציע לשלוח צ'ק דיגיטלי בזמן חילוף".

קמפיין לביטוח ישיר (ארכיון), צילום: דפנה גזית קמפיין לביטוח ישיר (ארכיון) | צילום: דפנה גזית קמפיין לביטוח ישיר (ארכיון), צילום: דפנה גזית

תגיות