אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גולדן סטייט מבקשת 15-20 מיליון דולר על חסות גופייה צילום: אי פי איי

גולדן סטייט מבקשת 15-20 מיליון דולר על חסות גופייה

סגנית אלופת ה-NBA מבקשת את הסכום הגבוה ביותר על לוגו על חולצות השחקנים החל מעונת 2017-18

18.07.2016, 16:04 | שירות כלכליסט
סגנית אלופת ה-NBA, גולדן סטייט ווריורס, מבקשת בין 15-20 מיליון דולר לעונה מחברות עבור הזכויות שהלוגו שלהן יתנוסס על החולצות של השחקנים החל מעונת 2017-18, כך מדווח אתר ESPN.

קראו עוד בכלכליסט

ליגת הכדורסל של צפון אמריקה, ה-NBA אישרה לאחרונה תכנית פיילוט שמאפשרת לקבוצות למכור שטח של 6.35 ס"מ על 6.35 ס"מ בפינה השמאלית למעלה של החולצות, כשבצד השני יתנוסס לוגו החץ של נייקי, שההסכם שלה כיצרנית המדים הרשמית של הליגה יוצא לדרך בעונת 2016-17., צילום: איי אף פי ליגת הכדורסל של צפון אמריקה, ה-NBA אישרה לאחרונה תכנית פיילוט שמאפשרת לקבוצות למכור שטח של 6.35 ס"מ על 6.35 ס"מ בפינה השמאלית למעלה של החולצות, כשבצד השני יתנוסס לוגו החץ של נייקי, שההסכם שלה כיצרנית המדים הרשמית של הליגה יוצא לדרך בעונת 2016-17. | צילום: איי אף פי ליגת הכדורסל של צפון אמריקה, ה-NBA אישרה לאחרונה תכנית פיילוט שמאפשרת לקבוצות למכור שטח של 6.35 ס"מ על 6.35 ס"מ בפינה השמאלית למעלה של החולצות, כשבצד השני יתנוסס לוגו החץ של נייקי, שההסכם שלה כיצרנית המדים הרשמית של הליגה יוצא לדרך בעונת 2016-17., צילום: איי אף פי

על פי הדיווחים, הווריורס, שזכו באליפות ב-2015 ובעונה האחרונה הפסידו בסדרת הגמר לקליבלנד קאבלירס, דורשים את הסכום הגבוה ביותר מכל קבוצה אחרת.

ליגת הכדורסל של צפון אמריקה, ה-NBA, אישרה לאחרונה תכנית פיילוט שמאפשרת לקבוצות למכור שטח של 6.35 ס"מ על 6.35 ס"מ בפינה השמאלית למעלה של החולצות, כשבצד השני יתנוסס לוגו החץ של נייקי, שההסכם שלה כיצרנית המדים הרשמית של הליגה יוצא לדרך בעונת 2016-17.

מאז אישרה הליגה את פרסום הלוגו באמצע מאי, רק קבוצה אחת חתמה על חוזה ספונסרשייפ. פילדלפיה 76' חתמה על חוזה לשלוש שנים עם StubHub בשווי 5 מיליון דולר בשנה.

הטענה של הווריורס היא שנבחרת הכוכבים שלה, הכוללת כעת גם את קווין דורנט בשילוב עם השוק הגדול ושיעורי הצפייה בקבוצה הופכים את עלות העסקה למשתלמת.

עם זאת, הסכום הסופי שישלמו החברות תלוי במה שתכלול החבילה המוצעת מעבר ללוגו על החולצות, כמו בלעדיות, שלטי חוצות בארנה והיקף השימוש בקבוצה לצרכי שיווק.

לתחרות בקטגוריות יהיה תפקיד גם כן, שכן חברה טכנולוגית עם מאות מתחרים תשלם יותר מאשר יצרנית משקאות קלים, שמתחרה רק נגד פפסי וקוקה קולה.

מהווריורס לא נמסרה תגובה לדיווח.

אריק סמאלווד מאייפקס מרקטינג גרופ, חברה להערכת חוזי ספונסרשיפ של לוגו על חולצות שנשכרה למקסם עסקאות, אומר כי מרבית השווי מבוסס על מספר המשחקים של קבוצה שישודרו בטלוויזיה הארצית, נתון שתלוי ברובו על איכות הביצועים של הקבוצה.

סמאלווד אומר כי החשש של הספונסרים הוא אם יחתמו על חוזה לשלוש שנים, במהלכן שחקנים מפורסמים יעזבו. "הספונסרים צריכים שתהיה תכנית חלופית לשחקנים בהסכמים מסוג זה", הוא מסביר.

תגיות